مسوول نمایندگی ولی فقیه هوا فضای سپاه شهرستان حاجی آباد با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا اظهار داشت: با وجود تمام بدعهدی‌های آمریکا که خود آنان هم آن را بیان می‌کنند باز عده‌ای ساده‌لوح از مذاکره و امتیاز دادن سخن می‌گویند یا مانند آن عقل از دست داده بینوا از روی پرچم آن عبور نمی‌کنند تا ...

مسوول نمایندگی ولی فقیه هوا فضای سپاه شهرستان حاجی آباد با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا اظهار داشت: با وجود تمام بدعهدی‌های آمریکا که خود آنان هم آن را بیان می‌کنند باز عده‌ای ساده‌لوح از مذاکره و امتیاز دادن سخن می‌گویند یا مانند آن عقل از دست داده بینوا از روی پرچم آن عبور نمی‌کنند تا مبادا استکبار ناراحت شود.

به گزارش پیارم، صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه هوا فضای سپاه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر عزیز ما گفتند هرکسی که رئیس جمهور شد چه در گذشته و چه حال جز شر نداشته و نخواهند داشت و ما همیشه آماده هر احتمالی و اتفاقی هستیم.

وی در ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در این موضوع وارد نمی‌شویم چون برای ما تفاوتی ندارد، آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که بررسی کنیم دشمن چه اقدامی انجام می‌دهد و تا کنون آمریکا درباره ایران و سایر کشورها چه اقداماتی انجام داده است، باید بدانیم این شرایط دنیای امروز وضع نامناسبی است که به آن گرفتار شده است و ما با این شرایط مواجه هستیم.

صادقی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا اظهار داشت: با وجود تمام بدعهدی‌های آمریکا که خود آنان هم آن را بیان می‌کنند باز عده‌ای ساده‌لوح از مذاکره و امتیاز دادن سخن می‌گویند یا مانند آن عقل از دست داده بینوا از روی پرچم آن عبور نمی‌کنند تا مبادا استکبار ناراحت شود.

صادقی اضافه کرد: مسؤلین ما باید به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه داشته باشند و از نعمت‌های داخل استفاده کامل بکنند و شعار مهم ما می‌توانیم را فراموش نکنند.

وی خاطر نشان کرد: مسؤولین کشور با به کارگیری توان و ظرفیت‌های داخلی وابستگی به دیگرکشورها را قطع و هویت ایرانی اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

صادقی فرا رسیدن هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و افزود: این هفته برای همه بسیجیان سلحشور، با ایمان، باتقوا و ولایت‌مدار به معنای واقعی کلمه حائز اهمیت است، به‌طوری که با این بهانه یاد همه شهدای بسیجی زنده نگه داشته می‌شود.

این مسئول به گوشه‌ای از بیانات حضرت امام(ره) در خطاب به بسیجیان مبنی بر «آنچه برای اینجانب، غرورانگیز و افتخارآفرین است، روحیه‌ بزرگ و قلوب سرشار از ایمان و اخلاص و روح شهادت‌طلبی این عزیزان است که سربازان حقیقی ولی‌‏الله الاعظم ارواحنا فداه هستند» اشاره کرد.

وی با اشاره به بیانات ایشان مبنی بر «بسیج لشکر مخلص خداست»، خاطرنشان کرد: در آستانه هفته‌ بسیج لازم است این نکته را بیان کنم که از دیدگاه مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل راه نجات و برون‌رفت از مشکلات داخلی روی‏‌آوردن به روحیه جهادی، انقلابی، عاشورایی و اربعینی است.

وی گفت: اربعین حسینی یک شعار دینی است، از نیروهای نظامی و امنیتی عراق هم تشکر می‌کنم که در خدمت به زائران حسین‌بن‌علی (ع) از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، حضور زائران میلیونی در اربعین حسینی انعکاس خاصی در جهان دارد، این حضور میلیونی در برابر آن جنایات بشری که توسط مستکبران انجام می‌شود، قرار دارد.

صادقی در پایان یادآور شد: اربعین حسینی بزرگترین راهپیمایی و تجدید میثاق با امام و سالار شهیدان کربلا است و عامل بقای این نظام و اسلام ناب محمدی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58626

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.