مدیر آموزش و پرورش تغذیه سالم را لازمه ی داشتن جامعه ای سالم دانسته و بیان داشت : تبلیغات گسترده در خصوص فست فودها و همچنین مشغله بالای خانواده ها باعث شده غذای سالم و سنتی جای خود را به غذاهای آماده ای همچون کنسروها و فست فودها بدهد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی ...

مدیر آموزش و پرورش تغذیه سالم را لازمه ی داشتن جامعه ای سالم دانسته و بیان داشت : تبلیغات گسترده در خصوص فست فودها و همچنین مشغله بالای خانواده ها باعث شده غذای سالم و سنتی جای خود را به غذاهای آماده ای همچون کنسروها و فست فودها بدهد.
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی گفت : برای داشتن جامعه ای سالم و تندرست لازم است تغذیه سالمی نیز داشته باشیم.

وی بیان داشت : تبلیغات گسترده در خصوص و فست فودها و همچنین مشغله بالای خانواده بخصوص شاغل بودن مادر خانواده باعث شده ذائقه مردم تغییر یافته واستفاده از انواع فست فودها و کنسروها در خانواده ها رواج بیشتری یابد.

 

اسماعیلی اظهار داشت : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد نیز در راستای آشنایی بیشتر خانواده ها با مزایای غذاهای بومی و سنتی و همچنین آشنایی بیشتر آنان با مضرات فست فودها نمایشگاهی از غذاهای بومی با عنوان سفره سلامت را در مدارس برپا می کند.

این مقام مسئول افزود: هر ساله در طول سال تحصیلی و درمناسبت های مختلف مدارس دخترانه با همت عوامل آموزشگاه ، دانش آموزان و اولیاء آنان ضمن برپایی سفره سلامت ، غذاهای بومی منطقه و روستای خود را معرفی می کنند.

مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : در کنار این سفره از کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان نیزدعوت و در خصوص مسائل بهداشتی و تغذیه ای آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه می نمایند.به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان دانش آموزان دبستان استقلال به همراه مربیان و اولیاء خود نمایشگاهی از غذاهای سالم و بومی برگزار نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57749

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.