امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تخلیه ایمان جوانان و خانواده ها و مسئولین ما است و باید اصحاب فرهنگ و رسانه ما امروز در زمینه فضای مجازی احساس مسئولیت کنند. به گزارش پیارم حاجی اباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تخلیه ایمان جوانان و خانواده ها و مسئولین ما است و باید اصحاب فرهنگ و رسانه ما امروز در زمینه فضای مجازی احساس مسئولیت کنند.

download
به گزارش پیارم حاجی اباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک مقطع خاص قرار گرفته است زیرا مسئولین و نظامیان کشور ما نسبت به زمان قبل از انقلاب آگاهی بیشتری نسبت به توانمندیها کشور دارند.

وی افزود:دشمنی آمریکا با کشور و ملت ما فراتر از قبل از انقلاب است دلیل دشمنی استکبار جهانی و در راس انها دشمن قسم خورده کشور ما امریکا عقیده و ایمان ما است انها با تفکر ما دشمن هستند امریکا همیشه به دنبال ظلم و فساد در دنیا است و این مخالفت اینها با ما تا زمانی وجود دارد که دست از اسلام و اعتقاداتمان بکشیم و ما هرچه داریم از اسلام و تبعیت از اسلام داریم و هیچ گاه دست از دینمان نمی کشیم.

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: ملت ما هیچ گاه دست از دشمنی با امریکا نمی کشد الی روزی که نتوانند با ما دشمنی بکنند لذا در این مقطع خاص باید دشمن را شناخت و طراحی ها و نقشه های دشمنان را خنثی کنند .

مختاری با بیان اینکه دشمن طراز اول ما کشور آمریکا است افزود: وزیر خارجه کشور ما هم در مجلس این را تاکید کرد که آمریکا ذاتش تغییر نکرده است و دشمنی ان هم نسبت به ما کمتر نشده است .
حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال از بین بردن توانمندی های این نظام هستند و می خواهند قدرت ما را از ما بگیرند و انها به دنبال غفلت ما هستند وقتی منافع ملتمان ، توان دفاعی ، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی کشورمان را از دست دادیم ان موقع است که به ما حمله خواهند کرد آمریکا به دنبال انچه که باعث توان و قدرت و عزت ماشده است هستند.
امام جمعه شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: دشمن به دنبال ایمان ملت و جامعه ایمانی ما است این جامعه ایمانی ما دشمن را می ترساند دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تخلیه ایمان جوانان و خانواده ها و مسئولین ما است و باید اصحاب فرهنگ و رسانه ما امروز در زمینه فضای مجازی احساس مسئولیت کنند.
مختاری قوی ترین رسانه ها راهمین حوزه های علمیه معرفی کرد و افزود: روحانیون باید به عرصه فضای مجازی ورود ورود پیدا بکنند و در فضای مجازی با ید به شهبات پاسخ بدهند .
حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که دشمن به دنبال نابودی ان است پیشرفت های علمی در عرصه های مختلف کشور ما است اگردر عرصه هسته ای هم دشمن به مذاکره ما آمدند به خاطر این بود که می خواستند جلو پیشرفت ما را بگیرند توانمندی نظامی ما نشان قدرت ما است دشمن از سلاح و موشک شما و نیروهای نظامی و انتظامی ، سیاست داخلی ما، وحدت ملت ما و با ولایت بودن مردم کشور ما دشمن را می ترساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55148

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.