فرماندار شهرستان حاجی آباد از بازگشایی جاده موصلاتی بخش احمدی به شهرستان که در بارندگی های اخیر مسدود شده بود خبر داد. ...

جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی پیارم گفت: مسیر حاجی آباد به احمدی به علت طقیان رودخانه  و ریزش کوه مسدود شده که نیرو‌های امدادی این مسیر را بازگشایی کردند.

وی افزود: راه ارتباطی ۵۰ روستای بخش احمدی به مرکز شهرستان هم مسدود شده و تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر‌ها ادامه دارد و مردم برای دسترسی به مرکز شهرستان می‌توانند از جاده ارزوئیه به عنوان جایگزین تردد کنند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: برخی از روستا‌ها و بخش‌هایی از شهر حاجی آباد  در بارندگی های اخیر هم دچار آبگرفتگی شده است که خوشبختانه مشکل آبگرفتگی به کمک نیروهای حلال احمر ْ شهرداریْ بسیج حل شده است و در حال حاضر مردم مشکل خاصی ندارند و وضعیت شهرستان و روستاههای اطراف عادی می باشد.

جهانگیری افزود: به جز قطعی آب در دو روستای طارم و هاشم آباد خطوط تلفن و شبکه‌های آب و برق در تمام نقاط وصل است.

وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر باعث آبگیری سدهای فرغوئیه و سد حاجی آباد و دیگر سدهای شهرستان شد ولی متاسفانه خسارت های زیادی به بخش کشاورزی وارد کرده است.

فرماندار حاجی آباد افزود: با توجه به حجم زیاد خسارت در بخش های راه های روستایی و بخش کشاوری و منازل روستایی هنوز کارشناسان ما در حال ارزیابی خسارت می باشند و هنوز از خسارت وارد شده به بخش های زیربنایی و کشاورزی آماری در دست نداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69449

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.