مراسم بازخوانی واقعه غدیر خم با حضور پرشور و ولایی شهرستان دردهستان طارم برگزار شد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، نمایش بازسازی واقعه غدیر همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم در دهستان طارم شهرستان حاجی آباد به همت سپاه شهرستان حاجی آباد و همکاری مردم روستای طارم اجرا شد.
بازسازی واقعه غدیر با هدف گسترش فرهنگ ولایت پذیری اجرا شد
فرمانده سپاه حاجی اباد گفت: بازسازی واقعه غدیر با هدف گسترش فرهنگ ولایت پذیری اجرا می شود.
دکتر میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: باتوجه به برگزاری هرساله بازسازی واقعه غدیر در مرکز شهرستان جهت بهره مندی روستاییان از برکات این امر از سال گذشته این کار از بخش احمدی شروع کردیم که همانطور که تصور می شد این مراسم در آنجا ماندگار و مردمی شد امسال هم با لطف خداوند علیرغم کمبود امکانات به خوبی در دهستان طارم برگزار شد که قطعا ماندگار میشود.
میرزاده افزود:در واقع منظور از اجرای این مراسم الگوسازی وگسترش فرهنگ ولایت از اهداف بازسازی واقعه غدیر معرفی روز غدیر خم برای مردم و شناساندن و معرفی سیره نبوی پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) با استفاده از آیات و روایات است.
وی ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت و تمام نسل‌های انقلاب، توانمندسازی اعتقادی جامعه برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک به گسترش معارف الهی در جامعه و مستندسازی و معرفی تاریخچه کوتاهی از روز غدیر خم از دیگر اهداف بازسازی این واقعه تاریخی است.بازسازی واقعه غدیر با هدف گسترش فرهنگ ولایت پذیری اجرا می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68774

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.