فرماندار حاجی آباد در جلسه کمیسیون با نوان شهرستان  از ایجاد بازارچه خود اشتغالی بانوان در سال ۹۷ خبر داد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار شهرستان در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خانم ها برای پست های مدیریتی باید در اولویت قرار بگیرد و توانایی خانم ها هم مثل آقایان می باشد و نباید این توانایی ها را ندیده گرفته شود.

حمید جهانگیری افزود: تشویق مدیران برای استفاده از بانوان برای پست های مدیریتی زیرا بانوان هر کجا حضور داشته باشند عملکرد خوبی دارند و همیشه تمام کارهای خود را جامع و کامل انجام میدهند.

وی ادامه داد: یکی از ضعف هایی که تا به حال مشهود بود و به آن توجهی نمی شد بحث حضور بانوان در فعالیت ها و تصمیم گیری های شهرستان حاجی آباد بود که امیدوارم با تشکیل جلسات کمیسیون امور بانوان و با کمک و همکاری اعضای این کمیسیون این نقیصه مرتفع گردد.

جهانگیری اذعان داشت: به نظر بنده نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و همچنین در همه ی عرصه های سرنوشت ساز کشورمان کمتر از آقایان نبود.

نماینده عالی دولت در شهرستان از سه دستگاه دوچرخه به پارک بانوان خبر داد و بیان داشت: برای تجهیز پارک بانوان و جهت رفاه حال بانوان شهرستان زمین والیبال پارک بانوان جهت استفاده بانوان تجهیز می شود.

جهانگیری از راه اندازی بازارچه خیریه و جشن بادکنک ها در روز پنچشنبه در حاجی آباد خبر داد و افزود: بازار چه خیریه جهت کمک به کودکان نیازمند در روز پنچشنبه ۲۵ اسفند ماه در پارک دولت برگزار مکی شود.

وی  یکی از اولویت های کمیسیون امور بانوان را در سال ۹۷ برگزار جشنواره ویژه زنان در سال ۹۷ عنوان کرد: و افزود: برای اولین با در جشنواره ویژه بانوان در سط استان در حاجی آباد برگزار می شود و جهت بررسی مشکلات بانوان اعضای کمیسیون بانوان فرمانداری در روستاها به بررسی مشکلات بانوان از نزدیک می پردازند.

فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: ایجاد بازارچه خود اشتغالی بانوان نیز در سال ۹۷ در حاجی آباد به همت کمیسیون بانوان ایجاد می شود.

جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار شهرستان تشکیل شد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67516

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.