فرماندار حاجی‌آباد گفت: ۷۰ درصد از راه‌های روستایی طی بارندگی‌های اخیر  تخریب و تعدادی از جاده ها مسدود می باشند که عبور و مرور برای روستائیان ممکن نیست. حمید جهانگیری کوهشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  حاجی‌آباد اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر راههای روستاهای تل مرا ،کهه، باغان، رایز، گله گاه به ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت: ۷۰ درصد از راه‌های روستایی طی بارندگی‌های اخیر  تخریب و تعدادی از جاده ها مسدود می باشند که عبور و مرور برای روستائیان ممکن نیست.

10 (4)

حمید جهانگیری کوهشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  حاجی‌آباد اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر راههای روستاهای تل مرا ،کهه، باغان، رایز، گله گاه به علت جاری شدن سیل و آبردگی جاده مسدود می باشند.

 

وی افزود: در محور جاده تنگه زاغ نیز به دلیل ریزش‌های سنگ در سردرب تونل و طغیان رودخانه، جاده مسدود بود که همکاران اداره راه طی ۴۸ ساعت گذشته تاکنون برای بازگشایی راه، مستقر و مشغول خدمات‌رسانی هستند و راه باز شده است و خودروها می‌توانند از این مسیر تردد نمایند.

 

فرماندار حاجی‌آباد همچنین ابراز داشت: ۷۰ درصد از راه‌های روستایی تخریب و بافت‌های فرسوده نیز دچار خسارت و تعدادی پل کاملا تخریب شده است.

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: این میزان خسارت بر اساس برآوردهای اولیه کارشناسان اعلام شده است.

جهانگیری اذعان کرد: تا این لحظه خسارات جانی نداشته‌ایم اما خسارات مادی به منازل مسکونی برخی از روستاها وارد شده که میزان آن اکنون قابل پیش‌بینی نیست.

وی از اعلام آمادگی کامل همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در بارندگی‌های چند روز آینده خبر داد و عنوان داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های آینده در زمینه بارش‌های شدید، همه دستگاه‌ها آمادگی کامل در خصوص تجهیزات و ایمن‌سازی محورها را دارند.

فرماندار حاجی آباد در پایان از هموطنان خواست تمهیدات ایمنی را رعایت نمایند و از سفرهای غیر ضروری جلوگیری و با ماموران راهداری هلال احمر و ستاد بحران همکاری لازم را داشته باشند.

علیرضا میرزایی رئیس داره راه شهرستان نیز در زمینه امنیت های روستایی گفت: راههای روستایی که خاکی بودند کلا نیاز به رگلاژ با گریدل دارند به علت آبردگی و سیل و باید تسطیع صورت گیرد و بعضی از روستاها نیز جاده مسدود می باشد.

میرزایی افزود: تمامی جاده های اصلی و فرعی آسفات شهرستان در حال حاضر مشکل ندارند و فقط در بزرگراه سیرجان به حاجی آباد و حاجی آباد به بندرعباس ریزش داشتیم که هم اکنون مشکل بر طرف شده است .

وی افزود: بیشتر خسارت جاده ها آبردگی شانه جادهای آسفالته و راههای روستایی می باشد و تا کنون هنوز برآورد خسارت صورت نگرفته است و برآورد خسارت بعد از اتمام بارندگی صورت می گیرد.

10 (4) 10 (3) 10 (2) 10 (1)

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61045

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.