به دلیل بارش ها و حجم بسیار زیاد آب در دو رودخانه مرادآباد و گودکعنوئیه، ساکنان حاشیه این دو رود خانه اعلام آمادگی در صورت بروز سیلاب اسکان موقت داده شوند. ...

حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیارم خبر حاجی آباد اظهار کرد:خسارات وارده به تاسیسات زیر بنایی  در حاجی آباد بخصوص در بخش جاده ها و راه های روستایی در سیل شب گذشته بسیار زیاد است و در شرایط فعلی جاده احمدی به سمت حاجی آباد مسدود می باش.

جهانگیری  افزود: میزان بارش ها تا ساعت ۷ صبح امروز ۴۶ میلی متر بوده و همچنان بارندگی ها با شدت ادامه دارد و ما در منطقه دشت آشکارا، گلوئیه بخش طارم و دشت سرچاهان برخی منازل را تخلیه و به محل اسکان ضروری انتقال پیدا کردند.

رییس ستاد مدیریت بحران حاجی آباد تصریح کرد: خسارت بارندگی به بخش های کشاورزی و راه برخی از منازل روستایی زیاد بوده و در حال حاضر جاده اصلی بندرعباس در محدوده پل درودی کوه ریزش کرده و جاده مسدود می باشد از رانندگان درخواست می شود از سفر ها و رفت آمد غیر ضروری خود داری نمایند.

وی گفت : به طور اکید از مردم می خواهیم از بیتوته نمودن درحاشیه رودخانه ها و سفر به مناطق کوهستانی جدا” خدداری کنند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد تصریح کرد : درمناطق روستایی و بالادست نیز شاهد رانش و تخریب جاده ها هستیم که با تلاش عوامل امدادی و خدمات رسان بازگشایی شد و نیروهای حلال احمر و بسیج در مناطق حضور دارند و در صورت نیاز به کمک هموطنانمان می روند.

به گفته فرماندار حاجی آباد برخی از منازل محله زور آباد دچار آبگرفتگی شدند که به کمک نیروهای بسیج و شهرداری و حلال احمر آب ورودی به منازل تخلیه شده و به باغات کشاورزی خسارات وارد شده که خوشبختانه تلفات انسانی نداشتیم و ستاد مدیریت بحران باتوجه به هشدارها تشکیل جلسه و نیروها و امکانات بسیج شد.

وی ادامه داد: کلیه مدارس این شهرستان امروز یکشنبه تعطیل است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69440

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.