فرمانداری حاجی آباد گفت: بارندگی‌های اخیر در این شهرستان در بخش کشاورزی، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری و روستایی بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها وارد کرده است. مهندس حمید جهانگیری در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار پیارم اظهار داشت: بر‌اساس برآوردهای اولیه به دلیل بارندگی‌های اخیر حدود دو میلیاردو ۸۵۵میلیون ...

فرمانداری حاجی آباد گفت: بارندگی‌های اخیر در این شهرستان در بخش کشاورزی، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری و روستایی بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها وارد کرده است.

مهندس حمید جهانگیری در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار پیارم اظهار داشت: بر‌اساس برآوردهای اولیه به دلیل بارندگی‌های اخیر حدود دو میلیاردو ۸۵۵میلیون تومان میلیارد خسارت در بخش راه، جاده آسفالت و زیرسازی، ابنیه و تاسیسات حوزه راه‌ها تاکنون در شهرستان حاجی آباد گزارش شده است.

وی خسارت وارده به بخش کشاورزی، باغات، دام و طیور، زراعت، چاه‌ها و غیره را حدود نه میلیارد و ۲۶۰ملیون تومان اعلام کرد و افزود: آمارهای ارائه شده براساس اعلام ادارات و دستگاه‌های مربوط به هر بخش استخراج شده است.

نماینده عالی دولت در ‌ حاجی آباد با بیان اینکه آبفای شهری و روستایی در مجموع حدود ۲۴۰میلیون تومان خسارت دیده اند که خسارت های وارده به تاسیسات، پمپاژها، چاه ها وغیره است ادامه داد: خسارات وارد شده به بافت‌های فرسوده و همچنین معابر شهری حاجی آباد که آسیب جدی دیده اند هنوز جمع بندی نشده اما با توجه به حجم آسیب های وارده به خصوص در بخش‌های محروم تری مثل لوداب و مارگون حجم خسارات افزایش می‌یابد.

جهانگیری یادآور شد: خسارات اعلام شده بیشتر خسارات زیرساخت‌ها است و شهرداری‌ها که شهرداری حاجی آباد ۴۸۰میلیون تومان و شهرداری احمدی و فارغان ۷۰۰میلیون تومان و بنیاد مسکن در روستاها حدود ۷۰میلیارد ریال و خسارت وارده به تاسیسات برق ۴۰ میلیوم تومان برآورد خسارت شده است.
جهانگیری در پایان افزود: تمامی جاده های روستایی که در اثر بارندگی مسدود شده بودند هم اکنون بازگشایی شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61175

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.