امام جمعه حاجی اباد در جمع پاسداران و طلاب حوزه علمیه شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار اقدام خصمانه امریکا که سپاه را در ردیف گروه های تروریستی قرار داده محکوم کرد و افزود: این اقدام سخیف و بی شرمانه ترامپ را نشانه ضعف و افول امریکا عنوان کرد. ...

حجت الاسلام شریفی، امام جمعه حاجی اباد در جمع پاسداران و طلاب حوزه علمیه شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار  اقدام خصمانه امریکا که سپاه را در ردیف گروه های تروریستی قرار داده محکوم کرد و افزود: این اقدام سخیف و بی شرمانه ترامپ را نشانه ضعف و افول امریکا عنوان کرد.

حجت الاسلام شریفی افزود: امریکا با سوابقی که در منطقه و جهان دارد همیشه هرجا یک گروه تروریستی فعالیت می کند ردپای امریکا در انجا وجود دارد و خود آمریکا به وجود آورنده گروه های تروریستی منجمله داعش می باشد.

وی بیان داشت: امریکا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است که دلیل این اقدام خفت‌بار شکست سیاست‌های سلطه‌طلبانه آن کشور در منطقه و پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان بوده است و در قالب تروریسم دولتی با فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه، صدمات و خسارات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده تصریح کرد: در سال‌های اخیر نیز چهره ریاکارانه و مزورانه آمریکا در تشکیل ائتلاف دروغین علیه تروریسم و پشتیبانی مالی و آمادی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه آشکار شده است.

حجت الاسلام شریفی افزود:در سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش مؤثری در نابودی حاکمیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه ایفا نموده است.

وی ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی و بی‌خردانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی،افزود: حوزه های علمیه و جامعه روحانیت شهرستان خود را پاسدار انقلاب و حامی پاسدارن گوش به فرمان رهبری می دانند و ما در دهان هر نیروی خارجی و داخلی که حرف های آمریکایی ها را نشخوار کنند می زنیم.

امام جمعه حاجی آباد درپایان خطاب به وزارات خارجه و رئیس جمهور کشورمان افزود: مجلس ما باید ارتش امریکا که سوابق زیادی در کشتار انسان های بی گناه دارد و هرکجا که ورود کرده است جنایات شرم سنگین از خود بجا گذاشته است را در لیست گروه های تروریستی قرار بدهد.

طلاب و روحانیون شهرستان حاجی آباد با سردادن شعار های مرگ بر امریکا حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69394

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.