امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری  با تاکید بر آمادگی روز افزون نیروهای نظامی؛ خاطر نشان کرد: ایمان و اعتقاد دانش و پند نظامی باید به صورت روز افزون در بین نیروهای نظامی ما افزایش پیدا کند . به گزارش پیارم؛ حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری امام جمعه شهرستان ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری  با تاکید بر آمادگی روز افزون نیروهای نظامی؛ خاطر نشان کرد: ایمان و اعتقاد دانش و پند نظامی باید به صورت روز افزون در بین نیروهای نظامی ما افزایش پیدا کند .

به گزارش پیارم؛ حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه با بیان اینکه آن چیز که انسان را به کامیابی و رستگاری چه دنیا و چه غیر دنیا می رساند عبور از جعل و غرور است؛ افزود: گاهی اوقات جعل بر عقل و خرد و بینش انسان سایه می اندازد تعصب و جعل و غرور و خرافات اینها ظلمت هایی است که مسیر انسان را تاریک می کند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد گفت: هر انسانی چه در حرکت فردی و چه اجتماعی و هر گروه قوم و ملتی برای رسیدن به هدف نیازمند است این است که بتواند بر وسوسه های درونی و تردید های درونی دغدغه ها و القاهات دورنی غلبه پیدا کند.

حجت‌الاسلام مختاری در ادامه افزود: از موانع فیزیکی که سر راه ما قرار دارد می شود عبور کرد اما اگر از درون القا و وسوسه و تردید صورت بگیرد این باعث می شود انگیزه و توان انسان و اجتماع را بگیرد و لذا غلبه بر وسوسه های درونی در حرکت فردی هوای نفس و شیطان درون و در حرکت جمعی قومی و اجتماعی شیاطین درونی آنهایی که سر راه حرکت جامعه ایجاد تردید می کنند.

وی بیان کرد : اولین نوید برای انسان های اهل ایمان و عمل صالح این است که خداوند متعال هم هدف را در مسیر ایمان مشخص می کند و هم راه رسیدن به هدف را  و اسباب و وسایل رسیدن به هدف را برای انسان مشخص می کند.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ماه محرم افزود: کاروان حضرت سید الشهدا در حال حرکت است و طبق نقل روایات روز دوم محرم کاروان حضرت به سرزمین کربلا رسیدند و طبق نقل روایات می فرمایند وقتی حضرت به این سرزمین رسیدند گویی حال امام حسین (ع) تغییر کرد.

خطیب جمعه حاجی‌ آباد با اشاره به همایش پیرغلامان حسینی در استان ؛ تصریح کرد: ما گلامند هستیم که شهرستان حاجی آباد با فضل خداوند متعال امروز نماد عزاداری و دلدادگی مردم هرمزگان و اهل بیت(ع)  است و شایسته بود در این همایشی که طی شد سهم ویژه ای برای حاجی آباد و عزاداری مردم این شهرستان در نظر گرفته می شد که کم لطفی شد.

وی به سخنان رهبر مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مصحلت امروز کشور وحدت تمام نیروها و همه نیروهای اهل ایمان و مرید انقلاب باید در کنار هم قرار بگیرند و آسیب بزرگ برای حرکت پیش روی کشور و امروز کشور دو قطبی شدن کشور است.

حجت‌الاسلام مختاری با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری  با تاکید بر آمادگی روز افزون نیروهای نظامی؛ خاطر نشان کرد: ایمان و اعتقاد دانش و پند نظامی باید به صورت روز افزون در بین نیروهای نظامی ما افزایش پیدا کند .

امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشاره به مناسبت هفته پیش رو که هفته نیرو انتظامی است ؛ اظهار کرد: هفته نیرو انتظامی ارائه خدمات و ارتباط نیروی انتظامی با مردم و بالعکس و هم تقدیر از حافظان امنیت می باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت اخلاقی و روانی وظیفه پلیس است ؛ گفت: نیروی انتظامی باید مایه امید ملت باشد و مردم احساس امنیت با نگاه کردن به پلیس کنند و اگر کسی اهل هنجار شکنی باشد با دیدن پلیس و شنیدن نام پلیس باید لرزه بر اندامش بیافتد و انتظار مردم از نیروی انتظامی این است که امنیت چه ظاهری و چه اجتماعی و روانی و فردی در کشور و منطقه ایجاد بکنند.

خطیب جمعه حاجی‌ آباد با اشاره به سخنان رییس جمهور در سازمان ملل ؛ ابراز کرد: روح حاکم بر سخنان رییس جمهور در سازمان ملل بی اعتمادی به قدرت های جهانی و به طور ویژه آمریکای جنایت کار بود و آنچه رییس جمهور مطرح کردند با تجربه مذاکره و سر میز نشستن توافق و برجام  و پسا برجام بد عهدی آمریکا بود و آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود در برجام عمل نکرده است و مانع عمل و اقدام سایر کشورها در مسیر است و این بی اعتمادی به آمریکا و کشورهای استکباری سرمایه بزرگ برای ادامه حرکت کشور ما و نظام ما است.

امام جمعه شهرستان با اشاره به روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی گفت:این آرمان نابود نشدنی این ملت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد ما بر عهد و پیمان خودمان تا روز آخر تا رسیدن به نتیجه نهایی که نابودی این رژیم غاصب و کودک کش است خواهیم ایستاد.

وی در خصوص امر مهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیان کرد: همه اقداماتی که در کشور شکل بگیرد بر پایه آمار است اگر آمار صحیح اتفاق بیافتد برنامه ریزی صحیح هم شکل می گیرد و لذا همه مردم باید احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57406

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.