فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران: پاکی و ایمان راسخ امام راحل به عنوان فرماندهی کل قوا، سربازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس عامل اصلی موفقیت ایران در جنگ تحمیلی است. به گزارش پایگاه خبری پیارم ، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای بخش احمدی اظهار ...

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران: پاکی و ایمان راسخ امام راحل به عنوان فرماندهی کل قوا، سربازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس عامل اصلی موفقیت ایران در جنگ تحمیلی است.
به گزارش پایگاه خبری پیارم ، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای بخش احمدی اظهار داشت: حرکت شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی، سوریه و عراق برای ما درس شجاعت، ایثار، عزت و اقتدار را به همراه داشته است.
سردار حزنی با بیان اینکه این حرکت برگرفته از حرکت شهدای کربلا است افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ برگرفته از عاشورا و الگوی شهدای ما نیز شهدای کربلا هستند.
وی تاکید کرد: امنیت و آسایشی که امروز در جای جای این مرز و بوم وجود دارد و کشور ما را به یک جزیره امن در منطقه پر از آشوب خاورمیانه تبدیل کرده به برکت خون پاک شهدا و جانفشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام است.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای سرافراز ما با رویکرد جهادی امنیت و آرامش پایدار را در جامعه تحقق بخشیدند و امروز وظیفه ما بعنوان ادامه دهندگان راه شهدا، ورود به عرصه سازندگی و توسعه بیشتر کشور است.
سردار حزنی افزود: امروز ملت ایران باید قدرشناس خون پاک شهدا باشند و راه و آرمان آنها که دفاع از انقلاب و نظام بود را ادامه دهند.
وی ادامه داد: اگر تا به امروز دشمنان با جنگ اقتصادی نتوانسته اند ملت ایران را شکست دهند و در مقابل عزم و اراده فولادی این ملت سر تسلیم فرود آورده اند به برکت خون پاک شهدا و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین این ملت بوده است.
وی بر لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و مراسم بزرگداشت یاد و خاطر شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان تاثیرگذار است.
در این مراسم معنوی از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد، غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدای بخش احمدی از دیگر برنامه های حاشیه ایی این آیین بود.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بحث محرومیت‌زدایی بیان کرد: محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی دولت و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات مردم به دولت کمک می کند.
حزنی با اشاره به اینکه سپاه خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند خاطرنشان کرد: در این راستا برای محرومیت‌زدایی از هیچ کمکی به مردم مناطق محروم دریغ نخواهیم کرد.
وی از مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در ساخت مسجد جامع و مصلا در بخش احمدی خبر داد و افزود: سپاه در ساخت مسجد جامع و مصلا همان طور که در بخش های دیگر مثل آبرسانی و غیره… همکاری داشته در این بخش نیز همکاری می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68598

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.