امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: ایران امروزبه برکت انقلاب پیشرفت کرده است و به جهان اسلام عزت و آبرو داده است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما خار چشم ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: ایران امروزبه برکت انقلاب پیشرفت کرده است و به جهان اسلام عزت و آبرو داده است.
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما خار چشم همه دشمنان و استعمار گران عالم شد و انقلاب ما را از چنگال استبداد و طاغوت نجات داد.
امام جمعه حاجی آباد افزود: امروز به لطف خداوند متعال اختیار ملت ایران به دست خودشان است قبل از انقلاب دیگران حاکم برکشور ما بودند و به ظاهر شاه داشتیم شاه کاملا در اختیار آمریکا بود ، انقلاب ما را از یک کشور مصرفی صفر و توسری خور و مستعمره که هر وقت در دنیا جنگی صورت می گرفت یک تیکه از کشور ما را به دیگران می بخشیدند .
مختاری بیان داشت: امروز ایران اسلامی ما مقتدر و دیگر کشور مستعمره دیروز نیست وبدون نیاز به غرب و شرق چهل سال روی پای خودش ایستاده است و به کوری چشم دشمنان اسلام و اسرائیل از قصه بمیرید و ببینید که انقثلاب ما چهل ساله شد و چهل سال پر برکت و ما در علم دانش و در نانو تکنولوژی و هوا و فضا و در موشکی و کشور ما در ساخت ماهواره جزء نه کشور جهان هستیم و در غلم ایران جزء دهمین کشور دنیا هستیم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به دنبال رفاه عمومی برای همه مردم ایران است افزود:انقلاب اسلامکی ما به دنبال رفاه عمومی برای همه مردم است نه فقط یک عده خاص ، شاید یک عده ای هم به اشتباه رفتند ولی در دوران پهلوی دوران چپاول و رفاه عمومی معنا نداشت کسی غم خوار پیرمرد و پیرزن روستایی نبود.
خطیب جمعه حاجی آباد گفت:در دوران پهلوی حتی برخی از محله های تهران آب لوله کشی نداشت ولی امروز ما در دورترین روستاهای کشور نیز آب لوله کشی، برق، مخابرات وو دیگر امکانات داریم .
مختاری خطاب به مردم ایرا اسلامی تصریح کرد:ای بزرگانی که انقلاب کردید افتخار کنید به اینکه انقلاب کردید و انقلاب را لمس کردید تا به امروز و به این انقلابی که فرزند خودتون هست افتخار کنید ایران امروزپیشرفت کرده است، ایران به جهان اسلام عزت و آبرو داده است.
وی اظار کرد:در جهان اسلام روی ایران خیلی حساب می کنند و خیلی باید شکرگذار این نعمت باشیم و این یکی از مهم ترین دلایلی است که ایران اسلامی ما پیشرفت کرده است.
امام جمعه حاجی آباد یاد آور شد: آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی دائما در حال نقشه کشیدن برعلیه ایران اسلامی هستند، آمریکا هرروز یک ترفند و یک نقشه ای می کشد اگر ما کشور ضعیف و توسری خوری بودیم آمریکا با ما کاری نداشت آنها در مقابل ما ایستاده اند و نقشه می کشند و برخورد می کنند.
مختاری ادامه داد: آمریکا از پیشرفت ایران ناراحت است آنها می ترسند که ایران الگوی تمام بشریت بشود چالش ها و مشکلاتی هم در کشور وجود دارد اما به چشم نمی آیند ولی باید این مشکلات رفع بشود.چالش ها همین مشکلات معیشتی مردم است که باید مسئولان آستین همت را بالا بزنند و در جهت رفع آن بکوشند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسؤولان انقلاب باید جهادی وارد عرصه خدمت‌گذاری شوند و اقتصاد مقاومتی که تنها علاج کشور است را تحقق ببخشند، اذعان داشت: امروزه مهم‌ترین چالش‌های انقلاب، مشکلات معیشتی و اقتصادی است و مردم و مسؤولین در قبال این امر مهم وظیفه‌ای دارند و مردم باید بهینه مصرف‌ کنند و امروزه آمارهای موجود در دنیا نشان می‌دهد ایران جزء پرمصرف‌ترین کشورها است و باید از کالای داخلی برای مصرف استفاده شود و مردم از کالای خارجی صرف‌نظر کنند.

مختاری خطاب به مسؤولان اذعان داشت: مسؤولان از وعده‌های نجومی پرهیز کنند این مسائل توقعات مردم را بالا می‌برد و در میدان عمل نمی‌توانید پاسخگوی مردم باشید و موجب یاس و ناامیدی مردم می شود، با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات فائق شوید و در برجام بدعهدی آمریکا و اروپا بر همه دنیا آشکار شد و مردم و مسؤولین با یک وحدت‌ همه‌ جانبه رونق بخش اقتصاد مقاومتی باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66866

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.