رئیس پلیس فتا گفت: به هموطنان توصیه می کنیم از تلگرام استفاده نکنند چرا که اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد. به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سردار “کمال هادیانفر” رئیس پلیس فتای کشور، پس از حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ و رسیدگی به مشکلات ...
رئیس پلیس فتا گفت: به هموطنان توصیه می کنیم از تلگرام استفاده نکنند چرا که اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
تلگرام ایرانی‌ها از تلگرام استفاده نکنند

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سردار “کمال هادیانفر” رئیس پلیس فتای کشور، پس از حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه هتک حیثیت در تلگرام، ابراز داشت: توهین به مقدسات و ترویج بی بند و باری، بیش ترین مشکلات مطرح شده شهروندان در دیدار مردمی است.

 

وی گفت : مردم ابراز نگرانی بسیاری از نحوه استفاده و ظهور پیام رسان تلگرام عنوان کردند.

وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص استفاده نکردن از شبکه اجتماعی تلگرام با اشاره به اینکه سرورهای این پیام رسان در داخل کشور نیست، اظهار داشت: غالبا اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد و در واقع ادمین اصلی تلگرام اراده جدی در برخورد با پدیده جرم در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و اخلاقی را ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55962

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.