اولین شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق در روستا با ظرفیت اشتغالزایی ۳۰۰۰ هزار نفر در حال احداث می باشد. ...

دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به همراه حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان روستای سرچاهان شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان بازدید کردند.

پاکزاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان حاجی آباد با بیان ۱۶۰۰ میلیارد تسهیلات ارزان قیمت گفت: مقدار ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به استان تخصیص داده شده است که در حال پرداخت است.

وی در ادامه با بیان ظرفیتهای شهرستان افزود: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به گلخانه ها در شهرستان حاجی آباد پرداخت شده است و گلخانه ظرفیت بی بدیلی است که در حاجی آباد وجود دارد و همچنین ظرفیتهای دیگری مثل معادنً پرورش ماهی خاویاری و … که می توانند محور اشتغالزایی و توسعه در شهرستان باشند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عنوان کرد: بنا به دستور استاندار محترم و پیگیری های دکتر حیدری معاون امور اقتصادی استانداری هیچ تولیدی به بهانه بدهی تحت فشار سیستم بانکی قرار نمی گیرد.

پاکزاد با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: جهت تعامل و همکاری با سرمایه گذاران محل اجرای طرح به عنوان وثیقه از سوی بانکها مورد پذیرش است.

وی در ادامه از رونمایی سامانه ۱۱۷ قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم خبر داد و افزود: مردم با مراجعه به سامانه ۳۹۲۴ می توانند قیمت اجناس را دریافت کنند.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان که عصر دیروز با حضور دکتر حیدری معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت:بیشتر اشتغال شهرستان در حوزه کشاورزی و دومین ظرفیت شهرستان برای ایجاد اشتغال معادن هستند که با حمایت استاندار محترم و معاون محترم ایشان چندین پروژه فرآوری در منطقه کوهشاه در حال راه اندازی است.

فرماندار حاجی آباد توسعه گلخانه را از اهداف اولویت دار در جهت ایجاد اشتعال در شهرستان خواند و افزود: در دو سال اخیر بالغ بر ۹۰ هکتار گلخانه در شهرستان ایجاد شده است که امیدواریم تا پایان سالجاری به این مقدار اضافه شود.

وی ضمن تشمر از مدیران ستادی و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان که در حوزه ایجاد اشتغال کار می کنند پیشنهاداتی را در خصوص رونق و فعال نمودن معادن ارایه نمود.

جهانگیری در ادامه خواستار تخصیص آب جهت ایجاد سایت گلخانه در منطقه چاه تر شد ُوی همچنین با بیان مشکلات تعاونی جوانان روستای باینوج و پرورش شتر مرغ گفت: انتظار داریم شرکت آب منطقه ای تداب—–یر لازم برای حل مشکل تعاونی جوانان روستای باینوج و طرح پرورش شتر مرغ بیندیشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69961

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.