طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ارجمندمسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان ،امام جمعه ،فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان حاجی آباد در محل مسجد جامع بخش احمدی ،حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه به عنوان اولین امام جمعه بخش احمدی معرفی گردید. به گزارش پیارم حاجی آباد، مسئول سیاست گذاری ائمه ...

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ارجمندمسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان ،امام جمعه ،فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان حاجی آباد در محل مسجد جامع بخش احمدی ،حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه به عنوان اولین امام جمعه بخش احمدی معرفی گردید.
به گزارش پیارم حاجی آباد، مسئول سیاست گذاری ائمه جماعات استان هرمزگان در مراسم معارفه امام جمعه بخش احمدی گفت : هر جایی که نماز جمعه برگزار شده برکات زیادی عاید مردم آن منطقه شده است و امروز این برکات شامل حال مردم ولایتمدار این بخش گردیده است .

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه نماز جمعه حج فقراست اظهار داشت : امروز یکی دیگر از برکات نظام مقدس اسلامی شامل مردم همیشه در صحنه این بخش شده است.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد از دیگر سخنرانان در این مراسم ،نماز جمعه را مرکز اتحاد و انسجام معرفی نموده و بیان داشت : همچنانکه مقام معظم رهبری محور وحدت در کل کشورند،امام چمعه نیز در شهرها و محل حضور خود محور وحدت و یکدلی هستند.

حجت الاسلام مختاری خاطرنشان کرد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شانیت امام جمعه در هر منطقه ای از کشور شانیت مقام معظم رهبری در کشور می باشد.

مختاری خاطرنشان کرد: مردم بخش احمدی مردمی ولایتمدار و مذهبی اند که برگزاری دعای ندبه در این بخش زبانزد می باشد که با وجود امام جمعه در این بخش فعالیت های مذهبی و فرهنگی پررنگ تر خواهد شد.

در این مراسم فرماندارحاجی آباد امام جمعه را بازوی توانمند مسئولین معرفی نموده و بیان داشت : با حضور امام جمعه در بخش احمدی بحث توسعه و پیشرفت این بخش سرعت خواهد یافت.

حمید جهانگیری اظهارداشت : همچنانکه امام جمعه شهرستان در هم دلی و هم افزایی نقشی ارزشمند داشته در این بخش نیز با وجود امام جمعه هم دلی و همراهی ارگان های مردمی و دولتی راه را برای خدمت بیشتر هموارتر می کند.

در انتهای این مراسم حکم حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه به عنوان اولین امام جمعه بخش احمدی قرائت و توسط حجت الاسلام ارجمندمسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان به وی اهدا گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60325

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.