اهدا بسته حمایتی مواد غذایی و توزیع آن در بین ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان توسط خیرین بازار و بسیج اصناف انجام شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، در ماه رمضان، تعدادی بسته حمایتی شامل برنج، روغن، حبوبات ،توسط بسیج اصناف، بازاریان و خیرین جمع آوری و بین فقرا، ایتام و خانواده های ...

اهدا بسته حمایتی مواد غذایی و توزیع آن در بین ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان توسط خیرین بازار و بسیج اصناف انجام شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، در ماه رمضان، تعدادی بسته حمایتی شامل برنج، روغن، حبوبات ،توسط بسیج اصناف، بازاریان و خیرین جمع آوری و بین فقرا، ایتام و خانواده های نیازمند توزیع شد.
هر ساله توسط بسیج اصناف و جمعی از بازاریان یک بسته حمایتی تهیه و درب خانه های ایتام برده شده و دقایقی پای درد و دل این خانواده ها نشسته و از مشکلات آنها جویا شدیم.
روز اول با همراهی فرمانده سپاه و رئیس کمیته امداد و رئیس اداره صنعت معدن تجارت همراه ما شدند و به دیدار خانمی رفتیم که شوهرش چند سال پیش فوت کرده و سه فرزند داشت که با سختی این بچه ها را بزرگ کرده ولی از شانس بد در نبود این خانواده دزد خانه آنها را زده و وقتی وارد خانه شدیم نه کلر ، یخچال، تلوزیون داشت و در خانه اجاره ای زندگی می کرد واین بانو ازکود عقب مانده ذهنی اش صحبت می کرد که گریه می کند و تلویزیون ندارد وقتی صحبت ها و وضعیت این بانو را جویا شدیم خیلی قلبمان به درد آمد تنها حامی این خانواده کمیته امداد می باشد.

در دیدار بعدی به خانه ای رفتیم که دارای چهار فرزند و زن سرپرست خانوار بود پدر خانواده در زندان به جرم مواد خدر این زن از روزهای تنهایی با چهار فرزند بی سرپرست که هیچ کس حاضر نبوده به این زن کمک کند هم اکنون این بانو ۱۲ سال است که خودش با کار کردن در بیرون از منزل و مستمری که از کمیته می گیرد زندگی می کند با وجود اینکه این خانواده خیلی مشکل داشتند هر سه فرزند خانواده جزء شاگرد اول های مدرسه بودند

در دیدار بعدی به خانه زنی رفتیم که همسرش فوت کرده و خودش هم بیماری ام اس دارد از نداشتن هزینه های زندگی و هزینه های درمانی و دارو هایش می گفت و در خانه اجاره ای زندگی می کرد و تنها حامی ان کمیته بود که ان هم نمی تواند هزینه های ان زن را تامین کند

در دیدار بعدی به منزل بانویی رفتیم که در خانه ای در یکی از محله های شهر که زیاد وضعیت خوبی ندارد با یک دختر ۱۲ ساله که از بیماری رنج می برد زندگی می کند این بانو هزینه درمان فرزند ۱۲ ساله اش را ندارد و در خانه اجاره ای زندگی می کند و شوهرش ۱۲ سال است گذاشته رفته و هیچ گاه حاضر به دیدن فرزندش نشده است و این بانو در گلخانه کار می کند تا مخارج زندگی اش را تامین کند.

 

در دیدار بعدی به خانواده رفتیم که دارای دو فرزند که پدرشان زمان بارداری گذاشته و رفته و هیچ وقت برنگشته این زن فداکار با پخت نان و در خانه استیجاری زندگی می کرد از اذیت کردن صاحبخانه برایمان گفت و روزهای سخت و بدون هیچ گونه سرپرست که بعد از چهار سال از ناپدید شدن همسر از طریق دادگاه به صورت غیابی طلاق گرفته و زیر پوشش کمیته و با دریافت وام اشتغالزایی توانسته یک تنور تهیه کند و نان بپزد و امورات زندگی شان را از همین راه می گذرانند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=63966

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.