به مناسبت هفته بسیج سازندگی، جمعی از جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه حاجی آباد با مراجعه به پایگاه انتقال خون بیمارستان فاطمه الزهرای(س) حاجی آباد به نیازمندان خون اهدا کردند. به گزارش پیارم حاجی آباد ، به مناسبت هفته بسیج سازندگی، جمعی از جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه حاجی آباد به همراه تنی از پاسداران ...

به مناسبت هفته بسیج سازندگی، جمعی از جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه حاجی آباد با مراجعه به پایگاه انتقال خون بیمارستان فاطمه الزهرای(س) حاجی آباد به نیازمندان خون اهدا کردند.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، به مناسبت هفته بسیج سازندگی، جمعی از جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه حاجی آباد به همراه تنی از پاسداران این ناحیه با مراجعه به پایگاه انتقال خون بیمارستان فاطمه الزهرای(س) حاجی آباد به نیازمندان خون اهدا کردند.

سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا فرمانده ناحیه حاجی آباد افزود: اهدای خون در واقع اهدای زندگی است و پاسداران و بسیجیان در این امر انسان دوستانه که با هدف کمک به بیماران نیازمند انجام شد پیشقدم شدند تا در کنار وظیفه اصلی که همان حراست و پاسداری از ارزش های اسلامی است نسبت به نجات جان بیماران نیز اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بسیجیان همواره با صلابت در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و دوران سازندگی حضوری مهم و موثر داشته اند و با اهدای خون نیز ثابت کرده اند که در هر شرایطی می توانند وظیفه و رسالت انسانی خود را در هر کجا که نیاز باشد به نحو شایسته انجام دهند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه حاجی آباد اظهار داشت: به برکت حضور باصلابت نیروهای مسلح دشمن جرات کوچکترین تعرضی به خاک میهن اسلامیمان را ندارد.

محمد میرزاده مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه حاجی آباد با اشاره به حرکت های جهادی در حوزه های مختلف این بار نیز باتوجه به کمبود خون و فرآوردهای خونی در سطح شهرستان برآن شدیم تا در این حوزه نیز با کارجهادی به کمک نیازمندان بشتابیم.

وی افزود:این عمل خداپسندانه یکی ازاعمالی است که باتوجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان می تواند بخشی از نیاز خونی بیماران نیازمند را جبران کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه حاجی آباد تصریح کرد: هدیه ای بالاتر از اهدای خون خود برای نجات جان یک فرد بالاتر نیست و چه لذتی دارد وقتی انسان نیازمندی به واسطه اهدای این خون مشکلش برطرف شود.

IMG_0046 IMG_0043 IMG_0039 IMG_0048IMG_0029

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54643

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.