فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد از اهدای جهیزیه به ۱۱۵ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.   حجت امیری کیا امروز در گفت‌و گو با خبرنگار پیارم اظهار داشت: این تعداد جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به میزان ۵۷۵ میلیون تومان برای هر نفر به ارزش ۵ میلیون ...

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد از اهدای جهیزیه به ۱۱۵ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

 photo_2017-03-07_07-30-20

حجت امیری کیا امروز در گفت‌و گو با خبرنگار پیارم اظهار داشت: این تعداد جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به میزان ۵۷۵ میلیون تومان برای هر نفر به ارزش ۵ میلیون تومان لوازم اولیه و اساسی منزل تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه همه لوازم منزل، تولید ایران است، اضافه کرد: ۱۵ مورد کالای اساسی ایرانی شامل اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش، تلویزیون و سایر ملزومات دیگر با هدف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نیز به این عزیزان تحویل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی اباد یادآور شد: سپاه در محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان جامعه در کنار کمیته امداد، حمایت‌های خوبی را از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه داشته است و این کار تا ریشه‌کنی فقر از چهره شهرها و روستاها در راستای اقتصاد مقاومتی ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد گفت: به ۳۸۱ نفر از مددجویان تحت پوشش جهیزیه اهدا کرده که هرنفر به مبلغ دو میلیون تومان می باشد و این ۱۴۴ نفر با مشارکت سپاه انجام شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61388

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.