فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی به معنای واقعی حاصل پیوند قلبی امام راحل(ره) و مردم ایران اسلامی بوده است. سرهنگ امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل بود که موجب تشکیل حکومتی بر پایه اسلام شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران خار چشم ...

فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی به معنای واقعی حاصل پیوند قلبی امام راحل(ره) و مردم ایران اسلامی بوده است.

960106

سرهنگ امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل بود که موجب تشکیل حکومتی بر پایه اسلام شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان و نقطه امید مسلمانان جهان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پس از گذشت سی و هفت سال با وجود مشکلات و چالش‌های عدیده‌ای که توسط دشمنان داخلی و خارجی، به ویژه استکبار جهانی در مسیر حرکت آن ایجاد شد با هدایت و رهبری سکاندار این انقلاب، مقام معظم رهبری توانسته به خوبی شکوفا شود.

امیری کیا با بیان اینکه امثال شهید سردار همدانی با نثار جان خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند، خاطرنشان کرد: این شکوفایی به شکلی است که تبدیل به قدرت منطقه‌ای شده و هیچ کشوری قدرت رویارویی با آن را ندارد و این امر حاصل رهبری آگاهانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت ملت شریف ایران از ولایت و با توکل بر خداوند متعال است به طوریکه انقلاب اسلامی حاصل پیوند قلبی امام راحل(ره) و مردم ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه امام(ره) شاگردان فراوانی را برای حضور در جبهه‌های مقاومت تربیت کردند، گفت: جبهه حق و باطل همیشه در تقابل بوده و هست و خواهد بود و نماد جبهه حق، جبهه مقاومت است ، انقلاب اسلامی به معنای واقعی حاصل تلاش عموم اقشار مردم است و هیچ گروه و صنفی نمی توانند آن را در انحصار خود داشته باشند.
وی یادآورشد: پیروزی انقلاب اسلامی حادثه بزرگ و مبارکی بود و برای تحقق آن ملت ایران هزینه بسیار سنگینی دادند و هزینه سنگین تری برای پاسداری از آن پرداخت کردند.
فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد اظهار کرد: پس از حکومت امام علی(ع) تحقق آرزو و آرمان پیامبران برای تاسیس یک حکومت دینی نا کام و بی ثمر مانده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.
سرهنگ امیری کیا گفت: همانگونه که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرموده اند، انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش و جهاد تمام انسان های آزاده ای است که درطول تاریخ اسلام برای برپایی حکومت اسلامی تلاش کردند.
وی خاطرنشان کرد: این انقلاب به تمام معنا منحصر به فرد بود و هیچ گروه و قشری نمی تواند ادعایی در تملک آن داشته باشد و آن را به انحصار خود درآورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60845

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.