خط رفت تونل تنگه زاغ مسیر سیرجان – بندرعباس در اثر ریزش کوه مسدود شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد بارندگی های چند روز اخیر علت ریزش کوه و بسته شدن این مسیر اعلام کرد . فرماندار شهرستان حاجی آباد اظهارکرد: در حال حاضر تونل تنگ زاغ بسته می ...

خط رفت تونل تنگه زاغ مسیر سیرجان – بندرعباس در اثر ریزش کوه مسدود شد.

5849064_801
به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد بارندگی های چند روز اخیر علت ریزش کوه و بسته شدن این مسیر اعلام کرد .

فرماندار شهرستان حاجی آباد اظهارکرد: در حال حاضر تونل تنگ زاغ بسته می باشد و ماموران راهداری در حال باز کردن مسیر می باشند که این مسیر تا چند ساعت آینده باز گشایی می شود.
وی بیان داشت: ۷۰ درصد راه های خاکی روستایی حاجی آباد به علت بارش باران تخریب شده است و برخی از روستاها نیز در اثر جاری شدن سیل مسیر عبور و مرور غیر ممکن است .

حمید جهانگیری افزود: جاده روستایی که بر اثر بارش باران ریزش داشته هنوز بازگشایی نشده است.

فرماندار حاجی آباد افزود: تونل دوقلوی باند برگشت سیرجان – بندرعباس مسدود شده بر اثر ریزش دیوار بتونی ورودی تونل اکنون باز گشایی شده است و در بارندگی های اخیر هیچ گونه خسارت جانی تا کنون نداشته ایم فقط برخی از روستاها به علت نداشتن مکان مناسب برای نگهداری دام ها تلفات دامی زیادی داشته ایم.

از دیروز تا صبح امروز بیش از ۹۰ میلی متر باران در حاجی آباد باریده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61059

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.