صبوره جعفری مسئول دفتر بسیج دانشجویی حاجی آباد، در حاشیه اختتامیه اردوهای جهادی خواهر در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: خواهران جهادگر از ششم شهریورماه جاری به مدت یک هفته به روستا ی کشکوئیه اعزام شدند اعزام شده اند و ۱۲ شهریورماه باز می گردند. مسئول دفتر حوزه بسیج دانشجویی حاجی آباد تصریح کرد: ...

صبوره جعفری مسئول دفتر بسیج دانشجویی حاجی آباد، در حاشیه اختتامیه اردوهای جهادی خواهر در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: خواهران جهادگر از ششم شهریورماه جاری به مدت یک هفته به روستا ی کشکوئیه اعزام شدند اعزام شده اند و ۱۲ شهریورماه باز می گردند.

مسئول دفتر حوزه بسیج دانشجویی حاجی آباد تصریح کرد: ۱۲ خواهر جهادگر، یک روحانی در این اردو حضور دارند و کارهای فرهنگی را پیگیری می کنند.

جعفری بیان داشت: دیدار با اهالی روستا، حضور بر سر مزار شهدا، برگزاری برنامه های فرهنگی، احیا مسجد، برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاس هایی برای مادران در خصوص تربیت فرزند، طب سنتی، مدیریت خانواده، کلاس های اقتصاد مقاومتی، اقدامات تولیدی و برپایی کلاس احکام برای بانوان توسط طلبه خواهر از اقدامات و فعالیت های این اردوی جهادی است.

مسئول دفتر حوزه بسیج دانشجویی حاجی آباد گفت: در این اردوها حلقه های صالحین برای نوجوانان و جوانان برپا می شود، ما از طریق ورزش بچه ها را جذب می کنیم و در نهایت آموزش های فرهنگی، درسی و بهداشتی را به انها ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه امروز پرداخت به مسائل فرهنگی از واجبات است،گفت: اگر فرهنگ یک جامعه اصلاح شود تمام امور جامعه نیز سر و سامان خواهد گرفت،

جعفری در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت های آموزشی گروه های جهادی دانشجویی در این روستاها پرداخت و گفت: آموزش گلدوزی، خیاطی، کیف سازی، در کنار کارگاه های اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغالزایی  و کارآفرینی نیز برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های حاجی  آباد از اجرای برنامه های عمرانی گروه های جهادی دانشجویی شهرستان حاجی آباد نیز خبرداد و گفت: طی روز های آینده جهادگران برادر نیز جهت انجام فعالیت عای عمرانی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد در پایان از همه مسئولینی به خصوص آقای کریمی معاون برنامه ریزی فرمانداری و اقای توسلی بخشداری مرکزی که در امر خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان جهادگران را یاری نمودند تقدیر و تشکر کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70053

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.