فرماندار حاجی آباد گفت:انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان می باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند . به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، اصغر ...

فرماندار حاجی آباد گفت:انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان می باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند .

IMG_0055_5250

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد بمناسبت نیمه شعبان و همچنین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: : همه مسئولین باید در راستای عمل به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری  و همکاری در جهت حل مشکلات شهرستان نهایت سعی خود را بکار گیرند وزمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم سازند .

جهانگیری خاطر نشان کرد : اعضای شورای اداری و کارکنان ادارات باید در خصوص شرکت در مراسمات ملی و مذهبی دقت و توجه کافی را داشته باشند و در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسمات تلاش کنند .

اصغر جهانگیری معرفی شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جوان را در جامعه امری بسیار ضروری دانست و افزود : انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان می باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند .

وی افزود: همه ادارات و نهادها برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده جهت اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیتها و امکانات استفاده نمایند و همه دستگاهها باید به وظیفه اصلی و کارشناسی خود بپردازند .

امسال بیش از ۴۰۰ بسیجی از شهرستان حاجی آباد عازم مرقد امام خمینی می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54749

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.