در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد در خصوص کیفیت نان شهرستان فرماندار تذکر دادند. به گزارش پیارم حاجی آباد، جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت بررسی مشکلات شهرستان و نیازهای بخش کشاورزی، مسائل مربوط به آرد و نان و رزمایش برگزار شد.   حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان ...

در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد در خصوص کیفیت نان شهرستان فرماندار تذکر دادند.
به گزارش پیارم حاجی آباد، جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت بررسی مشکلات شهرستان و نیازهای بخش کشاورزی، مسائل مربوط به آرد و نان و رزمایش برگزار شد.

 

حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک روز دانشجو ؛ افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری که سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام گذاری شده است استان هرمزگان در بحث اقتصادی جایگاه نخست را کسب کرد و جامع عمل پوشید.

 

وی با بیان اینکه کشاورزی این شهرستان باید به سمت کشاورزی صنعتی برود ؛ بیان کرد: امسال ۴۵ هزار تن تولید گندم در شهرستان داشتیم که نسبت به سال قبل افزایش تولید داشته ایم و همچنین در بحث صرفه جویی آب نیز گام های موثری برداشته شده است.

 

جهانگیری اظهار کرد: کسانی هستند که می خواهند عملکرد دولت را زیر سوال ببرنند اینها می توان گفت نه طرفدار دولت و نه نظام هستند و به نوعی آب در آسیاب دشمن می ریزند و ما باید عملکرد دولت را طی این سه سال رصد کنیم آیا ما نمی خواهیم تورمی که ۴۵ درصد بوده امروز مشاهده کنیم که زیر ده درصد بوده است اینها همه تلاش دولت است.

 

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: در بحث راه و شهرسازی امسال بیشترین پیمانکار در شهرستان حاجی آباد مشغول به فعالیت هستند و همچنین چندین پروژه آبرسانی فعالیت می کنند و ۲۰ روستا امسال آبرسانی سالم خواهیم کرد.

 

وی در ادامه افزود: کارگاه سازندگی در این شهرستان ایجاده شده و در اشتغال هم در کنار آن ایجاده شده است که اینها هدیه دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی است .

 

جهانگیری افزود: باید شما از مملکت خود دفاع کنید شما نماینده دولت و نظام هستید و افرادی می آیند عملکرد دولت را زیر سوال می برند اما شما پاسخی به آنها نمی دهید و خدماتی که به مردم ارائه می دهید اطلاع رسانی کنید که مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

 

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه سیاسی کاری نکنید ؛ خاطر نشان کرد: مسئولان به جای سیاسی کاری به مردم خدمت کنند گروهی میخواهند شما را به حاشیه ببرند شما ورود نکنید شما مسئولان در بحث خدمت رسانی به مردم تلاش کنید از سیاسی کاری بپرهیزید و واقعیت ها را بازگو کنید.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تحریم ها باید مردم اطلاع داشته باشند که دولت بیکار ننشسته است و به خدمت می پردازد باید مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59069

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.