امام جمعه حاجی آباد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور از طرف مردم آمریکا ، رای به وضع اسفناک آمریکا بود. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته بیان کرد: این انتخابات چهره آمریکا را برای همه مردم ...

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور از طرف مردم آمریکا ، رای به وضع اسفناک آمریکا بود.

139001212021

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته بیان کرد: این انتخابات چهره آمریکا را برای همه مردم جهان و خود مردم آمریکا آشکار کرد و دولت امریکا با همه بوق های تبلیغاتی و حمایت های دلاری عربستان و اسرائیل برای به کرسی نشاندن نامزد انتخاباتی خود هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و مردم با همه این تبلیغات به ترامپ رای دادند.

وی افزود: دولت امریکا با این همه مشکلاتی که در کشور خود دارد، ۲۰ترلیوم دلار بدهی سالانه ، فقر و خشونت در داخل کشور و جنگ و خونریزی در خارج از کشور ، خودکشی سربازنه کهنه کار و قتل هنوز می خواست خود را پشت بوق های رسانه ای پنهان کند ولی مناظره های انتخاباتی ترامپ و کلینتون نقاب از چهره دولت آمریکا برداشت و برهمگان آشکار شد که دولت آمریکا خودش از دو دستگی در کشورش رنج می برد.

امام جمعه حاجی آباد با بیان اینکه مردم آمریکا نسبت به دولت خود بی اعتماد هستند افزود: دولت آمریکا نسبت به وضعیت شهروندان خود بی تفاوت است و پول و قدرت همیشه به قشر خواصی تعلق دارد و مردم آمریکا سالانه ۳۳ هزار نفر کشته و ۴۳ هزار نفر از امریکایی ها از گرسنگی رنج می برند و نه بلند مردم به گزینه دولت یعنی نه به سیاست سیاستمداران آمریکایی بود.

این مقام عالی شهرستان به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط نظام سلطه و باریکه قدرت در آمریکا معلوم است و مناظره‌های ترامپ و کلینتون مایه تعجب جامعه بشری است؛ این مناظره‌ها در کشوری برگزار شد که مدعی کدخدایی جهان را دارد که بوی تعفن آن کل جهان را برداشته است.

مختاری در ادامه تصریح کرد:اعترافات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا نشان داد آمریکا یک کشور ورشکسته است، کشوری که خود را پشت بوق های رسانه ای مخفی کرده است، اگر در تریبون‌ها ما کمتر از حرف‌های کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا را می‌گفتیم، می‌گفتند شعاری حرف می‌زنید.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدای منتخب گفته است که کشور آمریکا  ۲۰ تریلیون دلار بدهی دارد و وضع‌مان خراب است، ۴۵ درصد مردم فقیرند و شاهد افزایش قتل در شهرها بوده‌ایم که در ۴۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، سیاهپوستان در شهرها در جهنم زندگی می‌کنند به طوری که در خیابان یک دفعه شلیک می‌شود، مگر اینجا یک کشور جنگ‌زده است.

مختاری اضافه کرد:‌ کاندیدای منتخب آمریکا گفته است اگر منابع نفت داعش را از بین می‌بردیم داعش شکل نمی‌گرفت و به کاندیدای ناکام اینگونه گفته‌ است که زمان نوزاد بودن داعش شما وزیر امور خارجه بودید ولی حالا داعش در ۳۰ کشور دنیا فعال است چگونه می‌خواهید داعش را از بین ببرید.

امام جمعه حاجی آباد گفت:‌کاندیدای ناکام آمریکا گفته است سالانه ۳۳ هزار نفر بر اثر خشونت با اسلحه کشته می‌شوند.

وی افزود: حالا مسئولنینی که در داخل کشور می‌نشینند و کلید حل مشکلات کشور را در گروه سازش با آمریکا می دانند، کشوری که خودش بحران‌زده و بدبخت است می‌خواهد کشور دیگر را نجات دهد.

حجت الاسلام مختاری افزود: مشکلات کشور ما با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به نیروی جوان و اجرا کردن اقتصاد مقاومتی قابل حل است و این را بارها رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بیان کردند.

امام جمعه حاجی آباد اظهار داشت: سیاست مداران آمریکایی که در سال ۸۸ از فتنه و فتنه گران حمایت مالی داشتند و برای تقلب در انتخابات کشور ما اشک ماتم می ریختند امروز همان کاری که در فتنه ۸۸ کردید و از فتنه گران حمایت و آنها را به آشوب تقویت کردید امروز همان کار را مردم خودتان دارند انجام می دهند به آتش کشیدن بانک ها و ادارات و تجمع در خیابانها را در سال ۸۸ بخاطر دارید امروز جواب همه آن دخالت های نابجا و حمایت فتنه گران ۸۸ را گرفتید.

حجت الاسلام مختاری در بخش دیگر سخنان خود  به اقدام اتحادیه اروپا برای گشایش دفتری در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: آنها تمایل به افتتاح دفتری در تهران دارند که با مخالفت انقلاب دوستان روبه‌رو شده و قوه قضاییه نیز مخالفت صریح خود در این زمینه را با دلایل اعلام کرده است، چون عدم لزوم تاسیس چنین دفتری با توجه به وجود سفارت هر کشور در ایران و همچنین مثال روسیه که در این اتحادیه عضو نیست و همچنین خواسته برخی جاسوسان را برای مصونیت با ایجاد دفتر عنوان کرده که شاخه‌ای کاپیتولاسیون از آن  بیان کرده است.

وی ادامه داد: تاسیس چنین دفتری در تهران ایجاد لانه جاسوسی و فساد برای غرب خواهد بود زیرا در ایران نیز عده‌ای جاسوس با عنوان دو تابعیتی و همچنین NGO های غرب‌گرا در ایران که برای حفظ منافع آمریکا و انگلیس تمام تلاش خود را می‌کنند وجود دارد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58429

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.