فرمانده سپاه حاجی آباد گفت:امروز راه مقابله با عملیات های روانی دشمن شناخت فضای مجازی و برقراری ارتباط با این فضا است و نیروهای انقلابی باید با شناخت نسبت به این فضا در این جنگ نرم فعالیت کنند. ...

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت:امروز راه مقابله با عملیات های روانی دشمن شناخت فضای مجازی و برقراری ارتباط با این فضا است و نیروهای انقلابی باید با شناخت نسبت به این فضا در این جنگ نرم فعالیت کنند.

سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع دبیران فضای مجازی حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و گردان های سایبری فضای مجازی حاجی آباد گفت:امروز جنگ ما با دشمنان انقلاب، جنگ رسانه‌ای است و حد و مرزی نمی‌شناسد و برای مقابله با این جنگ باید شبکه ای گسترده در رسانه داشته باشیم.

سرگرد میرزاده ادامه داد: هرکدام از شما دبیران فضای مجازی باید روحیه خودباوری و تهاجم به دشمن را در استراتژی‌های خود داشته باشد و با استفاده از فضای مجازی برای تودهنی زدن به دشمن تلاش کنید چرا که امروز بازار شایعات دشمنان داغ است و استکبار جهانی می کوشد همه دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: امروز دشمن با ارتباط گیری با مخاطبان در فضای مجازی به جنگ ما آمده است لذا توقف کردن در این عرصه به منزله شکست است.

میرزاده اظهار کرد: عصر حاضر که عصر ارتباطات و اطلاعات است، بهره بردن از فضای مجازی برای تاثیر گذاشتن بر جوامع هدف توسط کشورهای توسعه‌یافته و استعماری رشد چشم‌گیری یافته است.

وی افزود:با ورود شبکه‌های اجتماعی که بیشتر با سرمایه‌گذاری‌ها و بودجه سازمانهای اطلاعاتی آمریکایی و صهیونیستی به وجود آمده است، نقش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در ایجاد جنگ روانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه حاجی آباد تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را مهمترین ابزار دشمنان برای اثرگذاری بر افکار عواطف و احساسات مردم برای ایجاد جنبش‌های اعتراضی علیه حکومت‌ها و پروژه‌های براندازی دانست.

میرزاده افزود: با توجه به اهمیت و نقش تعیین کننده‌ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و گسترش روزافزون این ابزار‌ها بین مردم، برنامه‌ریزی برای پیشگیری و مقابله با اهداف شوم دشمنان در این شبکه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه و فعال جوانان انقلابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و استفاده‌ هوشمندانه از ابزار‌های جنگ روانی در این فضا امری ضروری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70229

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.