امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز ایران اسلامی با توان دفاعی و موشکی خود لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و نیروهای نظامی ما خار چشم دشمنان هستند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره آغاز هفته نیروی انتظامی ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز ایران اسلامی با توان دفاعی و موشکی خود لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و نیروهای نظامی ما خار چشم دشمنان هستند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره آغاز هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این روز به همه سربازان جان بر کف ایران اسلامی،نیروهای مومن و ایثارگر ولایتمدار و سخت کوش، اظهار کرد: کار سنگین امنیت داخلی و روانی جامعه، بخش عمده ای از آن بر دوش نیروی انتظامی است و مردم و مسئولین باید یک حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی داشته باشند تا این عزیزان بتوانند این مسئولیت سنگین که همان تامین امنیت که یک نعمت بزرگ الهی است را در جامعه حفظ کنند و ارتقاء بدهند.

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: ایران اسلامی امروز امن ترین کشور در منطقه می باشد و این امنیت با عنایت خداوند متعال نسبت به این کشور و اهل بیت (ع) و جان فشانی نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: از جمله مسائلی که باعث ایجاد امنیت در کشور می شود، وجود مقام معظم رهبری، وحدت، توان دفاعی و موشکی کشورمان عنوان کرد و افزود: کشور ایران با وجود اقوام مختلف با زبان ها و قومیت های گوناگون همیشه یک پارچه و مظهر وحدت است و نیرو انتظامی ،که حافظ مرزهای داخلی، سربازان گمنام امام زمان، ارتش و بسیج و جوانانی که شهادت طلب و شهدای مدافع حرم ما زمینه امنیت را در کشور فراهم کرده اند.

مختاری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با توان دفاعی و موشکی خود لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و نیروهای نظامی ما خار چشم دشمنان هستند.

وی افزود: انچه این امنیت را تقویت می کند حمایت همه جانبه مردم از نیروهای نظامی و همکاری نیروهای نظامی با مردم است.

فرماندار حاجی آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی بسیار گرانبها برای همه ما است تا رسالت و جایگاه نیروی انتظامی را در نظام مقدس الهی و علوی همچنین انتظاراتی که از نیروی انتظامی وجود دارد را تبیین کنیم.

حمید جهانگیری با بیان اینکه این هفته فرصتی است که مردم ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر نیروهای خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، افزود: برای اینکه جایگاه و رسالت پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای ما روشن شود لازم است بدانیم که بحث امنیت از اهداف بلند و راهبردی نظام اسلامی است.

وی افزود: امنیت یکی از اساسی ترین ارکان یک جامعه است که با جان فشانی نیروهی انتظامی بحمدالله کشور ایران در امنیت کامل بسر می برد و این را ما مدیون نیروهای نظامی و انتظامیمان هستیم.

محمد بارسالاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد در مراسم رژه نیروهای انتظامی و نظامی در هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: از اوایل سال جاری بیش از ۴ هزار پرونده قضایی تشکیل شده است و ۳۶۰۰ مورد تماس با  ۱۱۰ که تشکیل پرونده بررسی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد از جمع آوری ۲۵۲میلیارد ریال سلاح کشفیات قاچاق خبر داد و گفت: در بحث کشفیات و قاچاق نسبت به سال گذشته ۱۳درصد رشد داشته است .

بارسالاری بیان کرد: در سال جاری ۳ هزار رو ۵۰۰ کیلو مواد مخدر کشف شده است و همچنین ۲۷۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی از راه اندازی مامور محله و کمپ ترک اعتیاد خبرداد و افزود: با تعاملات صورت گرفته با ادارات شهرستان کمپ ترک اعتیاد و گشت مامور محله در شهرستان در هفته نیروی انتظامی اجرایی می شود و نصب دوربین مدار بسته در سطح بازار و خیابان های شهر از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجرا می شود.

تجلیل از کارکنان نمونه نیروی انتظامی و تجلیل از خانواده شهدا دیگر برنامه‌های برگزار شده در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در شهرستان حاجی آباد بود.

برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از ۱۴ مهرماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود که ۳۰ برنامه شاخص توسط ستاد فرماندهی انتظامی برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده شده است.

پایان بخش برنامه امروز مراسم سان و رژه نیروهای مسلح بود.

    

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65476

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.