فرماندار حاجی آبادگفت: امروز بیشتر مشکلات کشور ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار است. به گزارش پیارم، مهندس جهانگیری در جمع مردم شهرستان  تبریک حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ۲۴خرداد خدمت ملت شریف و بزرگ ایران با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید افزود: دولت همه مسائل و مشکلات مردم را میداند و برای حل مشکلات مردم ...

فرماندار حاجی آبادگفت: امروز بیشتر مشکلات کشور ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار است.

۲۰۱۵۰۶۱۷_۱۰۴۹۳۱
به گزارش پیارم، مهندس جهانگیری در جمع مردم شهرستان  تبریک حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ۲۴خرداد خدمت ملت شریف و بزرگ ایران با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید افزود: دولت همه مسائل و مشکلات مردم را میداند و برای حل مشکلات مردم شبانه روزی تلاش می کنند و اگر در مذاکرات هم به نتیجه نرسد توان خود را در راه خدمت به این نظام و کشور کم نخواهد
کرد.

جهانگیری ادامه داد: دولت تدبیر و امید گام های زیادی با توجه به تحریم  های ظالمانه استکبار برداشته است، ثبات قیمت اجناس و ارزو همچنین تورم ۴۵درصدی را به ۱۵ درصد رسانده است و با توجه به اینکه بودجه کشور را بر اساس نفت میبندند و کاهش قیمت نفت کشور با مشکلاتی رو به رو است ولی با وجود تمام مشکلات دولت تدبیر توانسته کشور را به نحو احسنت اداره کند.

وی در ادامه به صرفه جوئی در مصرف آب پرداخت و افزود:امیدواریم متولیان بخش کشاورزی با توجه به خشکسالی های ۱۰ ساله شهرستان حاجی آباد و کمبود منابع آب به دلیل استحصال بی رویه آبهای زیر زمینی و از طرفی با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد قطب کشاورزی استان می باشد تمام دشتهای شهرستان حاجی آباد با مشکل کمبود آب و افت سفره های اب زیر زمینی مواجه هستند بتوانند با مدیریت صحیح و مصرف بهینه آب این مشکل شهرستان را مرتفع نماند.

وی در ادامه افزود: اعتباری که در سال ۹۴ به شهرستان حاجی آباد تعلق گرفته است صد میلیارد و صد وهشتاد و شش میلیون ریال می باشد که نسبت به سال گذشته که اعتبارات شهرستان صد ویازده میلیارد و صد و پانزده میلیون ریال بود یک میلیارد تومان کاهش داشته ایم.
دکتر حسین پور در ادامه افزود: از اعتبارات تملک دارایی سال گذشته ۷۶ درصد محقق شد و اعتبارات خشکسالی و مدیریت بحران۲۲ درصد محقق شد است و اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز ۵۷ درصد محقق شده است.
حسین پور در ادامه، بیشترین اعتبارات سال ۹۴ شهرستان به بخش حمل و نقل با ۲۶ پروژه و اعتبار سی میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریال و بخش آموزش با ۱۴ پروژه و اعتبار شیصد و هشتاد میلیون تومان و بخش مسکن و عمران با ۱۳ پروژه و اعتبار بیست میلیارد و هفتصد و شش میلیون ریال را به خود اختصاص دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=38687

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.