امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز اشتغال در کشور درجه اول اهمیت قرار دارد زیرا نبود اشتغال زمینه فساد و مشکلات اجتماعی و مواد مخدر را فراهم می کند و هر کس که مسئول اجرایی کشور در این انتخابات شد باید اولویت اول ان حل مشکلات اقتصادی کشور باشد . ...

 

امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز اشتغال در کشور درجه اول اهمیت قرار دارد زیرا نبود اشتغال زمینه فساد و مشکلات اجتماعی و مواد مخدر را فراهم می کند و هر کس که مسئول اجرایی کشور در این انتخابات شد باید اولویت اول ان حل مشکلات اقتصادی کشور باشد .

به گزارش پیارم. حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی اباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران اظهار کرد: کارگران ستون فقرات تولید در جمعه هستند و راه رسیدن کارگران به حقوقشان احیا تولید ملی است و یک بخش دیگر نیز به عهده مردم است که مردم از کالای داخلی استفاده کنند و مسئولین نیز وظیفه دارند جلوی واردات و قاچاق بی رویه را بگیرند .

وی افزود: وظیفه دولت این است که جلوی قاچاق مافیایی را بگیرد و نگذارد کانتینر های قاچاق در بندهای ما پهلو بگیرند.

مختاری بیان داشت: امروز اشتغال در کشور درجه اول اهمیت قرار دارد زیرا نبود اشتغال زمینه فساد و مشکلات اجتماعی و مواد مخدر را فراهم می کند و هر کس که مسئول اجرایی کشور در این انتخابات شد باید اولویت اول ان حل مشکلات اقتصادی کشور باشد .

مختاری در بخش دیگر سخنان خود به حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و افزود: حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت کشور می باشد و مردم ها همیشه پای انقلاب و نظامشان هستند و گاهی ما می شنویم که مسئولی می گوید با حضور ما در راس دستگاه اجرایی کشور باعث شده سایه شوم جنگ از کشور رفع شود این حرف حرف درستی نیست این حضور همیشه مردم در صحنه است که سایه شوم جنگ را از کشور دور کرده است.

مختاری به نامزدهای انتخابات تاکید کرد: همه شما نامزدها باید هدفتان خدمت به مردم  باشد و شعارتان باید حمایت از قشر ضعیف جامعه باشد و قشر ضضعی را مورد حمایت  قرار دهید و باید کار انقلابی و  جهادی بکند و مثل یک جهادگر کمر همت را ببندد و اهل عافیت طلبی نباشد.

مختاری بیان داشت: کشور ما به مدریت جهادی و انقلابی نیاز دارد و فردی که اهل عافیت طلبی باشد و توان مدریت اجرایی کشور را ندارد نباید مسئولیت قبول کند و مردم هم به کسی رای میدهند که هدفش حمایت از قشر ضعیف جامعه باشد.

مختاری رای مردم امانت دانست و افزود: مردم بدانند که انتخابات ازاد است ومسئولی حق ندارد که مردم را اجبار کند که به فرد خاصی رای بدهند هیچ مسئولی و دهیاری در روستا و شهر نباید به مردم بگویید که پست ریاست جمهوری در کشور همیشه هشت ساله است مردم خودشان باید انتخاب کنند و همان فردی که مردم رای در صندوق می انزند از صندوق بیرون می اید.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: درست است که همه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند مورد تائید اولیه هستند ولی مردم با توجه به مناظره و برنامه نامزدها تصمیم می گیرند که به چه فردی رای بدهند مردم به کسی که اهل کار جهادی و شبانه باشد رای می دهند.

وی با اشاره به اینکه یک نامزد در مناظره ها گفته است که من یارانه مردم را اگر رای بیاورم حذف می کنم افزود: یارانه حق مردم است و پول نفت است که بر سر سفره مردم آورده شده است و خیلی از مردم با همین پول یارانه زندگی می کنند و نباید کسی از حذف یارانه که حق طبیعی مردم است حرف بزند.

مختاری تذکر به نامزدها افزود: با مردم صادق باشید و وعده دروغ ندهید و واقعیت ها را به مردم بگویید و بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند شاید شما روزی به مردم وعده ای داده باشید ولی بخاطر شرایط و بد عهدی دشمن این وعده محقق نشود و مثل تحریم ها که برداشته نشده است ولی مسئولین به مردم می گویند تحریم برداشته شده است کدام تحریم برداشته شده است که حتی یک دلار هم از پول نفت به بانک های کشور ما واریز نشده است.

امام جمعه حاجی آباد به نامزدها گفت: وعده هایی به مردم بدهید که اگر چهار سال دیگر فیلم ان وعده ها را روبرویان گذاشتند از مردم خجالت نکشید و نگوئید من این را نگفتم و مردم هم با دقت کامل در انتخاب فرد اصلح تلاش کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62283

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.