امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: در انتخاب فرد اصلح کورکورانه به دنبال طیف ها و جناهای سیاسی نباشیم  به دنبال شاخص هایی که رهبری اشاره کردند بروید و یک رئیس جمهور باید به مردم وعده های بی معنا ندهد وعده هایی به مردم بدهد که بتواند آن  را عملی کند متدین و تعهد داشته ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: در انتخاب فرد اصلح کورکورانه به دنبال طیف ها و جناهای سیاسی نباشیم  به دنبال شاخص هایی که رهبری اشاره کردند بروید و یک رئیس جمهور باید به مردم وعده های بی معنا ندهد وعده هایی به مردم بدهد که بتواند آن  را عملی کند متدین و تعهد داشته باشد آمادگی کامل جهت امور کشور را داشته باشد.

 

به گزارش پیارم ؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز عبادی سیاسی  اظهار کرد: انسان با تقوا تمام برنامه های زندگی را بر اساس قرآن برنامه ریزی می کند خیر دنیا و اخرت را برای خودش رقم زده است.

 

وی بیان کرد:  انسان سه راه را پیشرو دارد یا اینکه هرچه خودش تشخیص می دهد عمل کند که امکان اشتباه کردن وجود دارد دوم اینکه انسان به حرف مردم گوش دهد که در نامطمئن راه دست کمی از راه اول ندارد سومین راه پیش روی انسان را دین است و عمل کردن به برنامه های دین و کجاها تشویق به پیشروی و کدام راه را به بی  راهه می رود و این انسان که بسته به دین شد زندگی موفقی خواهد داشت .

 

صادقی افزود: انسان با تقوا همیشه در همه کارهای خود چه اداری و چه غیر اداری اگر زن خانه دار است ببیند دین از آن چی خواهد و مرد خانه نیز همین طور بر اساس دین مو به مو اجرا کند آن نظامی که تمام مسئولینش تمام برنامه هایش با برنامه های دین تطبیق بدهد موفق خواهند بود و هیچ گاه بی راه نمی رود.

 

حجت الاسلام صادقی ضمن تقدیر از شورای نگهبان ؛ بیان کرد: تقدیر از شورای نگهبان که در طول عمر نظام انقلاب اسلامی ایران یک تصمیم خودش را در شان مردم و ملت گرفته است و مطمئن باشید که پالایشهای که شورای نگهبان را نداشت اینقدر نظام ما قدرتمند نبود همیشه با بصیرت کامل خیر و صلاح این نظام اسلامی را در نظر گرفتند.

 

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: وظیفه ما انتخاب اصلح از میان این افراد است کدام یکی از این ها برتر ازدیگری است و کدام یک ظمام قوه مجریه و پیشرفت کشور را بیشتر انجام دهد .

وی ادامه داد: انسان باید به فکر خود تصمیم نگیرد به دور همه جنجال ها و انسان باید تصمیمی خردمندانه بگیرد و معیارها و شاخص ها را در نظر بگیر و این شاخص ها بیشتر دروجودش بود به آن رای بدهیم که اصلح باشد .

 

صادقی اضافه کرد: آنچه که باعث عزت انقلاب اسلامی شده است ایستادن در مقابل دشمن است اون اول انقلاب که ما بادست خالی به جنگ دشمن رفتیم و با ایمانی محکم تر از آهن بودیم .

 

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: ایران اسلامی امروز قدرتمند است و دوم با برنامه بیاید و برای مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اشتغال و سیاست خاجی و فرهنگ برنامه داشته باشد اگر بدون برنامه بیاید هم مردم را بیچاره کرد و هم کشور را به عقب رانده است.

 

وی گفت: این اراده و بینش من و شما می طلبد به کسی رای بدهیم که دارای برنامه باشد برای جلوگیری از فقر فساد و تبعیض و بالابردن قدرت دفاعی کشور باید برنامه داشته باشد.

 

صادقی  اظهار کرد: سومین شاخص برای اقتصاد مقاومتی بود باید یک اقتصاد مقاومتی مقاوم داشته باشد و که بالا و پایین رفتن قیمت نفت اقتصادش ضربه نخورد و متلاطم نشود اینها را باید مدنظر داشت و باید دارای اخلاق حسنه باشد مردم دار باشد درد مردم را کشیده باشد و مشکلات مردم خواب را از چشمشش بگیرد به حاشیه ها نپردازد.

 

وی با بیان اینکه در انتخاب فرد اصلح کورکورانه به دنبال طیف ها و جناهای سیاسی نباشیم به دنبال شاخص هایی که رهبری اشاره کردند بروید؛ افزود: یک رئیس جمهور باید به مردم وعده های بی معنا ندهد وعده هایی به مردم بدهد که بتواند آن  را عملی کند متدین و تعهد داشته باشد آمادگی کامل جهت امور کشور را داشته باشد.

 

وی در پایان ضمن تبریک سالروز سپاه پاسداران گفت:  اگر سپاه نبود کشور هم نبود و نقش ۸ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و در دوران سازندگی همت سپاه نبود و در بحث فرهنگی هم و دستاوردهای انقلاب اسلامی سپاه پیشرو بوده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62014

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.