امام جمعه شهرستان حاجی آباد ارتباط اولیاء با مدرسه را زمینه ساز رشدو کمال دانش آموزان دانسته و بیان داشت : همدلی و همراهی اولیاء دانش آموزان با برنامه های تربیتی و اموزشی مدارس است که راه را برای رشد همه جانبه دانش آموزان فراهم می کند. به گزارش پیارم حاجی آباد، امام جمعه حاجی ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد ارتباط اولیاء با مدرسه را زمینه ساز رشدو کمال دانش آموزان دانسته و بیان داشت : همدلی و همراهی اولیاء دانش آموزان با برنامه های تربیتی و اموزشی مدارس است که راه را برای رشد همه جانبه دانش آموزان فراهم می کند.
به گزارش پیارم حاجی آباد، امام جمعه حاجی آباد گفت :همدلی و همراهی اولیاء دانش آموزان با برنامه های تربیتی و اموزشی مدارس است که راه را برای رشد همه جانبه دانش آموزان فراهم می کند.
حجت الاسلام مختاری بیان داشت : ارائه الگوهای مناسب از طرف خانواده و مدرسه و عدم تناقض در آموزش و تربیت خانه و مدرسه است که دانش اموز را به کمال می رساند.وی از اولیاء حاضر در این همایش خواست : همکاری و ارتباطی نزدیک و مستمر با مربیان فرزندان خود در مدارس داشته باشندتااز این ارتباط ارزشمند نسلی مومن ، انقلابی وکوشا تحویل جامعه نمائیم.
مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از دیگر سخنرانان در این همایش از آموزش و پرورش به عنوان نهادی دولتی مردمی نام برده و بیان داشت : برای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی ،حضور مردم در کنار مدارس امری ضروری می باشد.
دکتر درویشی افزود : برای ارائه مطالب تربیتی و اموزشی به دانش آموزان آگاهی از روحیات و مشکلات عاطفی و جسمانی آنان امریست اجتناب ناپذیرکه این اگاهی با ارتباط مستمر و نزدیک خانواده با مدرسه ممکن خواهد بود.
در انتهای این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص انجمن اولیاءو مربیان مدارس ارائه نمود.
همایش انجمن اولیاء و مربیان با حضور امام جمعه شهرستان ، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و همچنین روسای ادارات شهرستان و اولیاء دانش آموزان در محل سالن اجتماعات شهید مجید حسن زاده این شهرستان برگزارشدلازم به ذکر است در انتهای این مراسم از انجمن های برتر مدارس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57788

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.