حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: مردم ما با اقتدا به حضرت زهرا(س) انقلاب کردند و پیروز شدند و انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است، حضرت فاطمه زهرا(س) جان خود در در راه ولایت فدا کردند . وی با ...

حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: مردم ما با اقتدا به حضرت زهرا(س) انقلاب کردند و پیروز شدند و انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است، حضرت فاطمه زهرا(س) جان خود در در راه ولایت فدا کردند .

ContentImages_59783

وی با بیان اینکه انقلاب ما امروز مرزهای انقلاب اسلامی را طی کرده است ، تصریح کرد: از ملت عزیز و انقلابی و موقعیت شناس استان هرمزگان بخاطر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می کنم که گوش به فرمان مقام معظم رهبری دادند و امروز مردم ما جواب دندان شکنی به مستکبرین دادند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: حضور پر شور امروز مردم در راهپیمایی نشان داد که ملت در برابر دشمن کوتاه نخواهد آمد.

وی خطاب به مسئولان نسبت به حضور همیشگی و پرشور مردم ، افزود: مسؤلان باید توجه داشته باشند و این خیل عظیم جمعیت را قدر بدانند، ببینند مردم با وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و … چگونه برای حفظ دستاوردهای نظام همه و همه از جمله نسل اولی‌ها، دومی، و سومی‌ها به خیابان‌ها آمدند، شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و جواب یاوه‌گویی‌های آن را دادند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: مسئولین بخاطر این مردم همیشه در صحنه تمام وجود خود را وقف به این امت ولایتی بکنند مسئولین باید در عرصه سیاسی و اقتصادی  تمام قد بایستند برای جبران این زحمتی که مردم می کشند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه دوران رشد و ایستادگی و مقاومت مسئولین کشور این اقای تاز آمده در آمریکا اوضاع سیاسی امریکا را برملا کرد ، خاطر نشان کرد: ترامپ نظام آمریکا است نظام آمریکا امروز بدون نقاب است البته چهره کریح امریکا امروز برای مردم دنیا آشکار شده است .

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، بیان کرد: ترامپ در سخنان اخیر خود گفته است که مردم ایران باید از اوباما تشکر بکند آخه تشکر بخاطر چی؟ بخاطر تحریم هایی که بر علیه ما تمدید کردید و این تحریم ها برای فلج کردن ملت ایران بود تحریم های همه جانبه و ملت ما عوض نخواهند شد .

مختاری ادامه داد: امروز اهداف نظام سلطه و ظلم مشخص شد حقوق بشر دروغ بود امریکایی ها فکر کردند که ما از تحریم های شما می ترسیم ولی بچه های ما برای تک تک حرف های شما جک تعریف کردند و می خندند امریکایی ها پای خود را از گلیمتان دراز تر نکنید وگرنه این پا را قطع می کنیم و درس عبرتی برای تاریخ خواهد شد .

وی در پایان افزود: در آستانه دو حکم مهم تاریخی هستیم یکی حکم میرزا رضای شیرازی بزرگ و تحریم تنباکو که مرجعیت و دین را در کشور ما مشخص کرد .

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60964

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.