حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد از اقدامات شهرستانی در مهار ویروس کرونا گفت: اقدامات همه جانبه ای در دستور ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفت تا ویروس کرونا کنترل شود. ...

به گزارش حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: در پی شیوع ویروس کرونا ُ با دستور استاندار محترم مبنی بر تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا ُ کرونا در دستور کار نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار گرفت و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا تشکیل شد.

فرماندار حاجی آباد با اشاره به تشکیل نشست های متعدد ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان افزود: آگاه سازیُ اطلاع رسانی و آموزش به گروه های مختلف مردمی در اولویت کاری ستاد قرار گرفت و ضمن توصیه به مردم از عدم تردد غیرضروری در مکان های عمومی ُ ادارات موظف شدند که حتی الامکان به صورت عدم مراجعه حضوری مردم درخواستهای آنها را پاسخ دهند و همچنین رستوران های داخلی شهر تعطیل تا از تجمع و ورود افراد غیربومی به داخل شهر جلوگیری شود.
جهانگیری اضافه کرد: ورودی های اصلی شهرستان با برپایی استگاه غربالگری در روستاهای باغات و طاشکوییهُ افراد غیربومی بوسیله تب سنج و تکمیل پرسشنامه غربالگری شدند.
وی عنوان کرد: در پی نشست های متعدد با شهرداران کار ضدعفونی کردن مکان های عمومی در سطح شهرها و روستا به صورت شبانه و مستمر انجام و با دعوت از گروه های مردمی و خیرین سلامت ُ پویش مردمی در مبارزه با کرونا تشکیل شد .
نماینده عالی دولت در شهرستان از تشدید اقدامات کنترلی گفت و افزود: با تشدید اقدامات کنترلی تردد در جاده های شهرستان کاهش یافت و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور در ورودی بخش ها نیز استگاه غربالگری مستقر و رفت و آمدها را کنترل نمودند.
فرماندار حاجی آباد یادآور شد: در ادامه این فعالیتها در جهت حفظ سلامت خانواده های بیماران کرونایی بهبود یافته نقاحتگاه راه اندازی و با توجه به وجود کارگران فصلی در شهرستان آموزش چهره به چهره کارگران و کسبه در مقابله با ویروس کرونا توسط کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد.
در نشست های خبری ضمن تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم در خصوص بیماری کرونا با همکاری روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان پویش فرهنگی و اجتماعی در راستای آگاه سازی عمومی با نصب بنر در سطح شهر راه اندازی شد.
وی اضافه نمود: در بازدیدهای مکرر از ایستگاه های غربالگری کرونا ُ از شیوه اقناع و گفتگو برای برگشت خودروهای غیربومی به مبدا خود استفاده شد که مورد استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71595

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.