صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نیاز به برنامه ریزی دارد و در بحث مدیریتی و در انتخاب مدیران خیلی باید دقت بشود و نیروهای لایق در جاهای مناسب به کارگیری شوند و نظارت جدی باید بر کار مدیران باشد. به گزارش پیارمْ حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد ...

صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نیاز به برنامه ریزی دارد و در بحث مدیریتی و در انتخاب مدیران خیلی باید دقت بشود و نیروهای لایق در جاهای مناسب به کارگیری شوند و نظارت جدی باید بر کار مدیران باشد.

13941102000200_PhotoA

به گزارش پیارمْ حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن اشاره به روز مسجد اظهار کرد: سالروز به آتش کشیده شدن مسجد القصی را روز مساجد نام گزاری کرده اند و مساجد خانه خداست و خداوند فرمده است کسانی که به مسجد وارد می شوند زائر خداوند هستند.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت: ما باید به حقیقت مساجد پی ببریم و این مساجد سکوی پرش انسان می باشند و کسانی که از وادی معنوی به جایی رسیدند از سکوی مسجد می باشد.

صادقی در ادامه ضمن تبریک  روز پزشک افزود: پزشکی علمی مهم و دارای اهمیت است که همراه دین می آید و علم دینی روی افکار انسان کار می کند و مانع از انحراف انسان می شود و علم بدن به سلامت افراد می اندیشد و حفظ جان واجب است.

حجت الاسلام صادقی امانت داریْ راز داری و اخلاق پسندیده را از صافت پزشکان دانست و افزود: یک پزشک باید امانت دار و راز دار بیمار خود باشد و اخلاق خوب جهت شنیدن صحبت های بیمار تا بیمار به خودش اجازه بدهد مشکلات بدنی خود را بیان کند.

امام جمعه موقت حاجی آباد در بخش دیگری از سخنان خود به روز دولت اشاره کرد و به مسئولین دولتی تاکید کرد: این مسئولیت ها نزد شما امانت است و باید به خوبی از آن محافظت کنید و با یک اعتقاد خالصانه با آن برخورد شود.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: مسئولیت های اداری دولتی ثمره خون شهداست و ما اگر به اهمیت این موضوع پی ببریم هیچ گاه به خودمان اجازه خوابیدن نمی دهیم.

حجت الاسلام صادقی خطاب به دولت محترم افزود: دولت در این فرصت باقی مانده از سال اقتصاد مقاومتی باید به دنبال اقتصاد مقاومتی زود بازده و دیر بازده باشیم تا مشکلات جامعه و جوانان را حل کنیم و جامعه از حالت رکود خارج بشود و مردم دچار معیشت نشوند.

صادقی اقتصاد مقاومتی به این معنای این نیست که سختی بکشیم باید وضعیت کشور مدیریت بشود و به سمت حالت رفاهی مردم باشیم و با اندک تغییر در تغیر قیمت نفت برنامه های ما متزلزل بشود و نباید این باشد که ما خود را محتاج به دیگران باشیم و اما در مقابل ما یک دولتی است که چند دهه است در صدد به زمین زدن این حرکت است  دولت آمریکا نتنها به کشور ما بلکه با هر کشوری که ارتباط داشت است ضربه خورده است و تنها کشوراهای که در مقابلش با اقتدار ایستادند پیروز هستند.

صادقی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نیاز به برنامه ریزی دارد و در بحث مدیریتی و در انتخاب مدیران خیلی باید دقت بشود و نیروهای لایق در جاهای مناسب به کارگیری شوند و نظارت جدی باید بر کار مدیران باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56476

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.