گزارش محرمانه‌ای که از سازمان جاسوسی آمریکا منتشر شده، چگونگی ترور سران سیاسی و نظامی جنبش‌های ضد آمریکایی و تاثیر ترور آنان را تشریح کرده است. به گزارش پیارم  حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سایت «ویکی‌لیکس» که به انتشار اسناد محرمانه دولت آمریکا مشهور است، بتازگی سندی از سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) ...

گزارش محرمانه‌ای که از سازمان جاسوسی آمریکا منتشر شده، چگونگی ترور سران سیاسی و نظامی جنبش‌های ضد آمریکایی و تاثیر ترور آنان را تشریح کرده است.

به گزارش پیارم  حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سایت «ویکی‌لیکس» که به انتشار اسناد محرمانه دولت آمریکا مشهور است، بتازگی سندی از سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) منتشر کرده که در آن چگونگی عملیات ترور شخصیت‌های سیاسی و نظامی تشریح شده است.

روزنامه الاخبار لبنان با همکاری «ویکی‌لیکس» این گزارش محرمانه را با عنوان «چگونه با عملیات [ترور] هدفهای بسیار باارزش را ابزاری فعال برای مبارزه با شورش قرار بدهیم» منتشر کرد و توضیح داد که این گزارش بخشی از گزارش‌های سریالی محرمانه است که در آن چگونگی مقابله با جنبش‌های شورشگر علیه ارتش آمریکا یا دولت‌های متحد آمریکا شرح داده شده است.

در این گزارش محرمانه تشریح شده است که چگونه می‌توان از شر «اهداف بسیار باارزش» یعنی سران جنبش‌های سیاسی و نظامی خلاص شد که ترور آنها می‌تواند تاثیری جدی بر مسیر جنبش‌های ضد آمریکایی بگذارد.

بنا بر این گزارش، «مبارزه با شورش»، از زمان اشغال افغانستان و عراق، یکی از موضوعات نظامی بوده است که بخش عمده‌ای از توجه مغزهای متفکر و برنامه‌ریزان نهادهای نظامی آمریکا را به خود مشغول کرده است که در حقیقت به این نکته می‌پردازد که چگونه می‌توان اشغال آمریکا در یک کشور را تثبیت کرد و منابع  هر شورش احتمالی ضد اشغالگر و دولت‌های وابسته به آن را خشکاند و آن را شکست داد.

در حال تکمیل…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24502

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.