نرخ طلای سیاه در ساعات گذشته با نوساناتی چشمگیر همراه بود. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از العالم؛ بهای جهانی نفت صبح امروز (پنجشنبه) اندکی افزایش یافت و توانست نزول چشمگیر دیروز را تا حدودی جبران کند. دیروز بهای جهانی نفت به پایینترین سطح در یک هفته اخیر ...

نرخ طلای سیاه در ساعات گذشته با نوساناتی چشمگیر همراه بود.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از العالم؛ بهای جهانی نفت صبح امروز (پنجشنبه) اندکی افزایش یافت و توانست نزول چشمگیر دیروز را تا حدودی جبران کند. دیروز بهای جهانی نفت به پایینترین سطح در یک هفته اخیر رسید.

به گزارش رویترز؛ بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت (پایه آمریکا) با ۳۸ سنت افزایش به ۵۱ دلار و ۴۶ سنت رسید. معاملات نفت خام برنت دریای شمال هنوز آغاز نشده است؛ اما دیروز بهای نفت برنت ۲٫۸ درصد کاهش را تجربه کرد.

آژانس بین‌المللی انرژی دیروز اعلام کرد انتظار می‌رود افزایش بهای نفت، تولید نفت شیل را در آمریکا به گونه‌ای چشمگیر افزایش دهد. همین امر، به نزول بهای جهانی نفت در روز چهارشنبه منجر شد.

این در حالی است که بهای جهانی طلا صبح امروز در بورس‌های آسیا بدون تغییر نسبت به دیروز باقی ماند. فلز زرد دیروز و به دلیل ادامه کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها، ۱ درصد کاهش را تجربه کرد.

امروز هر انس طلا در بورس‌های آسیا ۱۲۰۳ دلار معامله می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60260

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.