فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت : افتتاح بیش از ۸۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد تومان در هفته دولت سندی گویا از عملکرد خوب دولت تدبیر و امید در این شهرستان می باشد. به گزارش پیارم حاجی آباد، مقام عالی دولت اضافه نمود : به زودی در حوزه آب روستایی ،بخصوص آبیاری نوین کشاورزی و ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت : افتتاح بیش از ۸۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد تومان در هفته دولت سندی گویا از عملکرد خوب دولت تدبیر و امید در این شهرستان می باشد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، مقام عالی دولت اضافه نمود : به زودی در حوزه آب روستایی ،بخصوص آبیاری نوین کشاورزی و همچنین راه سازی تحول چشم گیری خواهیم داشت به طوری که چندبرابر چهار سال قبل پروژه اجرایی خواهیم داشت.

این مقام مسئول فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله)را که می فرمایند: خدماتی را که انجام می دهید به اطلاع مردم برسانید تا مردم از فعالیت های خادمان خود مطلع شوندرا یادآور شده و از مدیران ادارات حاضر نشست خواست : در هفته دولت به نحوی مطلوب فعالیت ها و خدمات انجام شده در حوزه کاری خود را اطلاع رسانی نمایند.

فرماندار در ادامه صحبت های خود اظهارداشت : با توجه با تحریم های شدید و افزایش خصومت کشورهای ابرقدرت با جمهوری اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه مهار تورم و رشد اقتصادی ستودنی است .

جهانگیری در ادامه صحبت های خود بیان داشت : همه ی ما مدیون مردم وبه خصوص شهدا و ایثارگرانیم و برماست که در راستای رضایتمندی این عزیزان تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56419

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.