در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های شهرستان حاجی آباد با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد به بهره برداری رسید ...

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار حاجی آباد تامین و اصلاح شبکه برق روستای مزرعه از توابع بخش فارغان به نمایندگی از پروژه های شرمت توزیع برق شهرستان با اعتبار ۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که تعداد ۱۲۵ خانوار از نعمت برق رسانی بهره مند می شوند.
در ادامه آب شیرین کن روستای چاه مرغ از توابع بخش احمدی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری راه اندازی شد که با تولید ۶۰۰ لیتر آب شیرین در روز ُ آب آشامیدنی تعداد ۲۰ خانوار را تامین می کند.
در حوزه عمران شهری بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سرگز با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال به طول یک و نیم کیلومتر افتتاح شد.
در راستای کمک به بهبود معیشت و اشتغال و جلوگیری از مهاجرت سد سنگی و ملاتی روستای جائر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح شد .
در حوزه بهداشت و درمان اورژانس بین جاده ای روستای مازگرد با اعتبار یک میلیارد تومان راه اندازی شد.
ساختمان دهیاری و پارک بانوان روستای مازگرد با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری از جمله طرح های دیگری بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71282

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.