همزمان با دهه فجر ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه ملیاردو ۵۰۰ میلیو.ن تومان در بخش فارغان و احمدی به بهره برداری رسید. به گزارش پیارم حاجی آباد ، صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ۸ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، در بخش های فارغان و احمدی با اعتباری بالغ ...

همزمان با دهه فجر ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه ملیاردو ۵۰۰ میلیو.ن تومان در بخش فارغان و احمدی به بهره برداری رسید.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ۸ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، در بخش های فارغان و احمدی با اعتباری بالغ بر سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار حاجی آباد در حاشیه افتتاح پروژه ها در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد: امروز با همراهی مسئولان شهرستان جهت رفاه حال مردم و در راستای خدمت رسانی به مناطق روستایی ۸ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر فارغان و احمدی افتتاح و به بهره برداری رسید.

جهانگیری افزود: در شهر فارغان ما افتتاح اروژانس این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان و ساختمان شهرداری فارغان با اعتبار ۸۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: در بخش احمدی نیز افتتاح سه سد سنگی ملاتی سراح احمدی و مهر آوران و رحیم آباد با اعتبار بالغ بر یک میلیاردو ۵۳۰ ملیون تومان به بهره برداری رسید.

جهانگیری افزود:ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی با اعتباری بالغ‌بر ۸میلیارد ریال در زمینی به متراژ هفتصد مترمربع امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسوولان شهرستان افتتاح شد.

وی در ادامه همچنین از افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان شفاء سرگزاحمدی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد و افزود: این پروژه در زمینی به متراژ۷هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

فرماندار حاجی آباد، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان ولیعصر شهر سرگز‌احمدی را از دیگر پروژه‌های افتتاحیه امروز عنوان و تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این طرح نیز مبلغ۲میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: ما در روستای شمیل طرح آب رسانی به روستای لایگزان که این طرح با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67047

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.