مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آبادگفت : ۳پروژه مقاوم سازی ، گاز کشی ۱۵واحدهای آموزشی و افتتاح یک واحدآموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵۷۱۰میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی اظهار داشت : هفته دولت فرصتی ارزشمند را در راستای ارائه گزارش فعالیت ها ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آبادگفت : ۳پروژه مقاوم سازی ، گاز کشی ۱۵واحدهای آموزشی و افتتاح یک واحدآموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵۷۱۰میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی اظهار داشت : هفته دولت فرصتی ارزشمند را در راستای ارائه گزارش فعالیت ها ، خدمات و عملکرد نهادهای دولتی فراهم آورده است تا مردم از فعالیت های خادمان خود مطلع شوند.

 

وی بیان داشت : هر ساله هفته دولت ره آوردی ارزشمند را برای مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ارمغان می آورد به طوری که در این هفته شاهد افتتاح پروژه های متفاوت عمرانی و خدماتی و رفاهی هستیم.

 

مدیر آموزش و پرورش اظهارداشت : به لطف خداوند منان آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد نیز در هفته دولت افتتاح ۱۹پروژه را در دستور کار خود دارد.

 

این مقام مسئول تصریح نمود : مقاوم سازی دبستان سید جمال الدین اسدآبادی،دبستان ۲۲بهمن فارغان،دبستان شهید شهبازی احمدی و افتتاح مدرسه سه کلاسه گیشاب و هم چنین گازکشی و راه اندازی سیستم گرمایشی ۱۵واحد آموزشی از جمله پروژه هایی هستند که با اعتباری بالغ بر ۲۵۷۱۰میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نشست شورای برنامه ریزی هفته دولت با حضور فرماندار، معاون فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از روسای ادارات شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56416

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.