یک باب خانه محروم ، پدر شهید عبد الحمید سالاری مدافع حرم  در روستای سردر سیرمند ۷۵ متری با هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی که توسط جهاد سازندگی سپاه شهرستان مرند در روستای سردر سیرمند ساخته شده بود، افتتاح شد. به گزارش پیارم، فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد  در آیین افتتاح خانه محروم اظهار داشت: محرومیت ...

یک باب خانه محروم ، پدر شهید عبد الحمید سالاری مدافع حرم  در روستای سردر سیرمند ۷۵ متری با هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی که توسط جهاد سازندگی سپاه شهرستان مرند در روستای سردر سیرمند ساخته شده بود، افتتاح شد.

به گزارش پیارم، فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد  در آیین افتتاح خانه محروم اظهار داشت: محرومیت زدایی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است و بسیج سازندگی تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

سرهنگ امیری کیا یکی از منویات حضرت امام (ره) و نیز تاکید مقام معظم رهبری را خدمت بسیج به محرومان اعلام کرد و بیان داشت: بسیج از بطن مردم در خدمت مردم و محرومین می باشد و این گونه است که ارتباط ناگسستنی بین بسیج و مردم همیشه پایدار می ماند.

ساخت خانه محروم از جمله طرح های حمایتی از اقشار نیازمند جامعه است که در ان خانه هایی با متراژ پایین و کیفیت مناسب برای نیازمندان جامعه ساخته می شود.

معاون فرماندار حاجی آباد نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات بسیج سازندگی با اشاره به مقام والای شهدا اظهار کرد: شهدا حق بزرگی به گردن مردم به ویژه مسئولان دارند و تمام تلاش خود را برای حمایت از خانواده این شهید بزگوار بکار می گیریم.

میرزاده تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم گوشه ای از زحمات و ایثار جانبازان و شهیدان را با رسیدگی به خانواده آنها جبران کنیم.

لازم به ذکر است  خانه شهید عبدالحمید سالاری مدافع حرم توسط بسیج سازندگی سپاه با همکاری کمیته امداد و بنیاد شهید شهرستان حاجی آباد ساخته شده است.

IMG_0124 IMG_0123 IMG_0131 IMG_0137

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56003

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.