حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد از افتتاح و بهره برداری تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان خبر داد. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد از افتتاح و بهره برداری تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان خبر داد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت ایام محرم و هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: پروژه های شاخص در حوزه های راه ، کشاورزی و آبخیزداری، انرژی و آموزش خواهد بود.

جهانگیری با بیان اینکه در پروژه های امسال سعی شده در حوزه های زیرساختی آب، برق، جاده و اشتغال که به لحاظ اقتصادی و اشتغالزایی موثر هستند اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح تقاطع غیرهمسطح گهکم با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از پروژه های شاخص امسال است گفت: احداث گلخانه، جاده بین مزارع در روستاهای شهدادی، شمیل، آشکارا، بهسازی و احیاء قنوات از دیگر پروژه هایی قابل افتتاح است که در تولید و اشتغال تاثیرگذار هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان از بهره برداری ساختمان آب منطقه ای با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و لایروبی رودخانه های پلنگان و مردآباد گفت و اضافه کرد: راه روستایی نی زار به طول ۵ کیلومتر، راه روستایی درآگاه به طول ۵ کیلومتر و روکش آسفالت محور سیرجان به حاجی آباد نیز به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری می رسد.

فرماندار حاجی آباد در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: سد روستاهای کاشان، گله گاه، سیاهک و بسته افتتاح و تا پایان سالجاری تعداد ۱۵ سد به بهره برداری می رسد.

جهانگیری گفت: تعداد ۲ مدرسه با مشارکت خیرین در روستاهای جلالی و کلیتوبیه و همچنین ساختمان پایگاه امداد و نجات تنگ زاغ افتتاح می شود.

وی در پایان از افتتاح ۵ پروژه در حوزه انرژی و ۴ پروژه در حوزه صنعت و معدن و کمیته امداد خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72020

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.