پنچ پروژه در اولین روز هفته دولت در شهرستان حاجی آباد با حضور دکتر حقیری معاون استانداری استان هرمزگان افتتاح و بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری پیارم، حمید جهانگیری اظهار داشت: این پروژه ها در جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی ،شرکت گاز، مسکن، نوسازی مدارسْ دهیاریهای وبهداشت افتتاح می شود . جهانگیری ...

پنچ پروژه در اولین روز هفته دولت در شهرستان حاجی آباد با حضور دکتر حقیری معاون استانداری استان هرمزگان افتتاح و بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری پیارم، حمید جهانگیری اظهار داشت: این پروژه ها در جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی ،شرکت گاز، مسکن، نوسازی مدارسْ دهیاریهای وبهداشت افتتاح می شود .
جهانگیری افزود: در بخش کشاورزی ما دو پروژه سردخانه نگهداری خرما در معدنوئیه با اعتبار بالغ بر یک میلیاردو ۶۲۵۰ میلیون تومان و در بخش راه و شهرسازی سه ملیاردو ۱۲۰۰میلون تومان اسفالت جاده روستایی بخش احمدی و گازرسانی به گلخانه های شهرستان،ارتقا شبکه برق شهر فارغان و ابرسانی به شهر فارغان ، افتتاح سالن ورزشی بخش احمدی با ارزش ریالی ۴میلیاردو چهل وشش ملیون تومان از مهمترین پروزه های افتتاحی در اولین روز هفته دولت می باشند.
جهانگیری با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و آرامش، امید، نشاط و شادمانی ایجاد شده بر اساس نتایج توافقات صورت گرفته بیان داشت: اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی و داخلی دلگرمی و رضایت عمومی مردمی را به دنبال داشته است.
جهانگیری افزود: در اولین روز هفته دولت پنچ پروژه با ارزش ریالی ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56572

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.