فرماندار حاجی اباد
فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا گفت:اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز ۲۴ مرداد در محل پلیس راه گهکم اجرا می شود. ...

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا با تسلیت ایام سوگواری حسینی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: با مصوبه جدید ستاد ملی کرونا در راستای کنترل شیوع بیماری از امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه محدودیت‌های جدید کرونایی در محل پلیس راه گهکم اجرا خواهد شد.

جهانگیری با بیان تعطیلی ادارات و اصناف از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تاکید کرد :مدیران و کارکنان ادارات و همشهریان در مدت اجرای تعطیلی ها در خانه بمانند و از شهرستان خارج نشوند .

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: بخشداران و دهیاران در سطح روستاها مسئول اجرای مصوبه ستاد هستند و از تردد به روستاها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه اکثر کسبه شهر حاجی آباد در گروه شغلی یک قرار دارند و باید به فعالیت خود ادامه دهند اضافه کرد: اصناف و شبکه بهداشت و درمان بر تعطیلی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت روزانه نظارت کنند,اصناف نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه دهند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در حاجی آباد یادآور شد: برگزاری مراسمات عزاداری در هیئت ها باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گیرد در غیر اینصورت تعطیل خواهند شد ,همچنین توزیع نذورات در هیئت ها ممنوع و نذورات این ایام باید به صورت خام در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

فرماندار حاج آباد در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت ها در رعایت پروتکل های بهداشتی الگو و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

جهانگیری با اشاره به آمار بستری ها و مبتلایان و ابراز نگرانی از روند افزایش آمار مبتلایان گفت: کادر درمانی شهرستان در شرایط سختی قرار دارند و این تعطیلی ها باید نتیجه مثبتی در جهت کاهش آمار مبتلایان داشته باشد .

وی ضمن تشکر از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی اضافه کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون متولدین ۶۲ همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند تا روند واکسیناسیون سریعتر انجام شود .

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: رستوران ها باید صد در صد به صورت بیرون بر فعالیت کنند و در غیر اینصورت پلمپ خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72855

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.