مدیر کمیته امداد حاجی آباد از امضای تفاهم نامه مشترک مابین این نهاد با اداره منابع طبیعی به منظور کشت گیاهان دارویی خبر داد و گفت:به آن دسته از متقاضیان مددجوی کشت گیاهان دارویی تسهیلات پرداخت می شود. مسیح الله مرادی در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار داشت:معیشت قشر نیازمند امروز باید در اولویت همه ...

مدیر کمیته امداد حاجی آباد از امضای تفاهم نامه مشترک مابین این نهاد با اداره منابع طبیعی به منظور کشت گیاهان دارویی خبر داد و گفت:به آن دسته از متقاضیان مددجوی کشت گیاهان دارویی تسهیلات پرداخت می شود.

مسیح الله مرادی در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار داشت:معیشت قشر نیازمند امروز باید در اولویت همه دستگاهها قرار گیرد و این نهاد که وظائف ذاتی خویش حمایت از اقشار کم درآمد و محروم جامعه است برنامه هایی را به منظور خودکفا شدن این قشر با همکاری ادارات و نهادها در دستور کار قرار می دهد و تا کنون ثمر بخش بوده است.

وی اظهار داشت:در همین راستا تفاهم نامه ای مشترک ما بین کمیته امداد واداره منابع طبیعی منعقد شده تا متقاضیان مددجو بتوانند بذر و پیاز گیاهان دارویی مانند:آنغوزه،موسیر،آویشی،گل گاوزبان و غیره و همچنین زمین جهت کشت از سوی اداره منابع طبیعی به صورت رایگان تهیه و با پرداخت تسهیلات توسط کمیته امداد، زمینه خودکفایی و اشتغال خانواده ها و منبع درآمدی برای مددجویان فراهم شود .

مرادی امضاء این تفاهم نامه را گامی بلند در راستای معیشت مددجویان عنوان کرد و افزود:با مشارکت مددجویان در اجرای این طرح و توسعه کشت گیاهان دارویی می توانیم علاوه بر اشتغال مددجویان،چشم انداز زیبایی را به طبیعت هدیه کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59536

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.