رئیس کمیته امداد حاجی آباد از اعزام۴۰نفر از خانواده های تحت حمایت این نهاد در طرح شوق زیارت به مرقد فاطمه معصومه(س)استان قم خبر داد. به گزارش پیارم، مسیح الله مرادی در حاشیه اعزام جمعی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حاجی آباد به مرقد معصومه(س)در گفتگو یی اظهار داشت:عصر امروز در راستای طرح ...

رئیس کمیته امداد حاجی آباد از اعزام۴۰نفر از خانواده های تحت حمایت این نهاد در طرح شوق زیارت به مرقد فاطمه معصومه(س)استان قم خبر داد.
به گزارش پیارم، مسیح الله مرادی در حاشیه اعزام جمعی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حاجی آباد به مرقد معصومه(س)در گفتگو یی اظهار داشت:عصر امروز در راستای طرح شوق زیارت تعداد۴۰نفر از خانواده های تحت حمایت این نهاد با قطار عازم مرقد حضرت فاطمه معصومه(س)استان قم شدند.
وی به اهداف طرح شوق زیارت اشاره کرد و افزود:این طرح از طرح های بسیار تاثیرگذار کمیته امداد است که در راستای تقویت روحیه دینی و مذهبی مددجویان و اعزام آن دسته از نیامندانی که سالها در حسرت زیارت مانده اند خواهد بود که با مساعدت خیرین نیکوکار زمینه سفر معنوی آنها فراهم می شود.
مرادی با بیان اینکه این مددجویان اعزامی مادران به همراه دختران بازمانده از تحصیل هستند افزود:این نهاد درصدد است تا با مشارکت خیرین و جمع آوری کمک های مردمی بتواند زمینه حضور حداکثری آن دسته از نیازمندانی که تا کنون به این سفرهای معنوی اعزام نشده اند فراهم آورد.
رئیس کمیته امداد حاجی آباد عنوان داشت:مددجویان در این سفر معنوی از برنامه های فرهنگی نظیر برگزاری نماز جماعت،برگزاری مسابقات فرهنگی،بازدید از اماکن متبرکه و…بهره مند خواهند شد.
مرادی رشد و تعالی خانواده های تحت حمایت،تقویت روحیه دینی و معنوی در مقابل بحران های زندگی و ترویج فرهنگی دینی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66375

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.