کاروان راهیان نور دریایی شهرستان حاجی آباد به جزیره هرمز اعزام شدند. به گزارش پیارم،حسین اسماعیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی اباد گفت : در این کاروان ۱۶۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه در یک سفر یک روزه ، برای آشنایی بیشتر با شهدای خلیج فارس به جزیره هرمز اعزام شدند. ...

کاروان راهیان نور دریایی شهرستان حاجی آباد به جزیره هرمز اعزام شدند.
به گزارش پیارم،حسین اسماعیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی اباد گفت : در این کاروان ۱۶۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه در یک سفر یک روزه ، برای آشنایی بیشتر با شهدای خلیج فارس به جزیره هرمز اعزام شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی اباد در مراسم اعزام دانش آموزان در جوارامامزادگان سید محمد(ع) بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و از دانش آموزان خواست، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده کنند.
وی گفت: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است تا با رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و با آرمانهای امام و شهیدان عهد دوباره ببندند.
اسماعیلی افزود: شرکت کنندگان در این کاروان در مدت یک روز، ضمن دیدار از مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور، در برنامه های فرهنگی، مذهبی و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت می کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی سپاه حاجی اباد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان انقلاب با فرهنگ آرمانی دفاع مقدس و نیز برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس در مناطق عملیاتی را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی برشمرد.
وی افزود: تا پایان سال ۱۰۰ دانش آموز دیگر به این منطقه اعزام می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57913

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.