مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد از اعزام یک گروه جهادی ۱۰ نفره به روستای محروم شمیل جهت کارهای فرهنگی خبر داد. صبوره جعفری در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهارکرد: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شهرستان به مدت ۱۰ روز در روستای شمیل در ۳ زمینه آموزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و بهداشتی فعالیت‌ دارند. وی افزود: ...

مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد از اعزام یک گروه جهادی ۱۰ نفره به روستای محروم شمیل جهت کارهای فرهنگی خبر داد.

IMG_0006

صبوره جعفری در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهارکرد: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شهرستان به مدت ۱۰ روز در روستای شمیل در ۳ زمینه آموزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و بهداشتی فعالیت‌ دارند.

وی افزود: تا پایان تابستان هم ۳۰ دانشجو دختر و پسر در قالب ۳ گروه جهادی قرار است به مناطق محروم اعزام و در عرصه بهداشتی، آموزشی، کشاورزی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و ورزشی فعالیت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی حاجی اباد تصریح کرد: این اردوها در ۷ عرصه آموزشی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی، عمرانی، کشاورزی و مطالبه‌گری برگزار می‌شود و فعالیت دانشجویان در گروه‌های ۱۰ نفر به همراه یک طلبه خانم به روستاهای اطراف شهرستان است.
جعفری گفت: هدف از این اردوها برای دانشجویان، خودشناسی، خودسازی، مسئولیت‌پذیری، تقویت ارزش اخلاقی جهادگران ، ولایت‌پذیری و غیره است.

وی رسالت اردوی جهادی را در دو بخش نامید و ادامه داد : رسالت ما رسالت حداقلی برای اوقات فراغت دانش آموزان روستایی و رسالت حداکثری برای تربیت نیروی انسانی برای جامعه مهدویت است.

مسئول بسیج دانشجویی حاجی اباد اظهار کرد: هدف ما برای جامعه روستایی، گسترش عدالت، شناسایی نخبگان منطقه، ایجاد روحیه امید و نظام در منطقه و کمک به رفع محرومیت است.

جعفری بسیج را شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست و گفت: برگزاری اردوهای جهادی در راستای اهداف این نهاد مقدس و حفاظت از دستاوردهای انقلاب انجام می‌شود.

IMG_0002 IMG_0006 IMG_0008

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56558

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.