گروه از دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان حاجی آبادجهت برگزاری اردوی جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم حاجی آباد اعزام شدند. به گزارش پیارم،مسئول بسیج دانشجویی حاجی آبادگفت: اردوی های جهادی با هدف عمده یکی خودسازی دانشجویان که در این اردوها شرکت می کنند یعنی  دوره خودسازی و تلاش و تمرین کارهای سخت است ...
گروه از دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان حاجی آبادجهت برگزاری اردوی جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم حاجی آباد اعزام شدند.
به گزارش پیارم،مسئول بسیج دانشجویی حاجی آبادگفت: اردوی های جهادی با هدف عمده یکی خودسازی دانشجویان که در این اردوها شرکت می کنند یعنی  دوره خودسازی و تلاش و تمرین کارهای سخت است و هدف دیگر خدمت رسانی به مردمی است که از لحاظ امکانات و از لحاظ خلأهای فرهنگی محروم هستند.
صبوره جعفری افزود:اردوهای جهادی بسیج دانشجویی عموماً ۱۰ روزه است که البته ممکن است بیشتر هم طول بکشد و این دانشجویان به روستای کشکوئیه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: این دانشجویان در منطقه کارهای خدماتی از جمله لوله کشی آب شرب، ساخت و تعمیر مسجد، مدرسه و خانه های محروم انجام می شود و بخش بیشتری نیز بر روی حوزه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی و کار بر روی آسیب هایی که در روستاها وجود دارد، انجام می شود.
مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی و علمی هم به دانش اموزان و هم مردم روستا ها، در حوزه  آموزش های مهارت آفرینی است .
جعفری تصریح کرد: در حوزه بسیج دانشجویی ۱۰ گروه جهادی اعلام امادگی کردند و در حال حاضر دو گروه جهادی خواهر و برادر به مناطق محروم اعزام شدند و در حال خدمات رسانی به مردم می باشند.
وی ادامه داد: این گروه های جهادی بیشترین تمرکز خود را بر روی آسیب های اجتماعی که در روستاهاست دارند، بخشی از فعالیت ها در حوزه آسیب های اجتماعی مبتنی برفعالیت های  فضای مجازی، سبک زندگی و مسایلی که ناشی از فضای اجتماعی به جامعه وارد می شود فعالیت دارند.
 براساس این گزارش این اردو با همکاری بسیج طلاب حوزه علمیه خواهران و فرمانداری و بسیج دانشجویی برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70038

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.