طبق روال سال‌های گذشته خدمات بسیج جامعه پزشکی حاجی اباد به مناسبت هفته دفاع مقدس مردم محروم شهرستان را صورت رایگان وزیت کردند. به گزارش پیارم ، مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی اباد با بیان اینکه تیم اعزام تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم شهرستان سلامت جامعه پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی به ...

طبق روال سال‌های گذشته خدمات بسیج جامعه پزشکی حاجی اباد به مناسبت هفته دفاع مقدس مردم محروم شهرستان را صورت رایگان وزیت کردند.
به گزارش پیارم ، مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی اباد با بیان اینکه تیم اعزام تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم شهرستان سلامت جامعه پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم اعزام شد گفت: در راستای اهداف سازمانی بسیج وخدمت رسانی به مردم مناطق محروم، وبه مناسبت دفاع مقدس گروهی از پزشکان بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی اباد در محله میدان شانی حضور یافتند.
عباس سالاری افزود: این تیم شامل پزشک، پرستار، واحد مامایی و داروخانه است.
وی افزود: تیم سلامت خدماتی همانند معاینه و ویزیت رایگان بیماران، تحویل داروی رایگان، خدمات بهداشتی ،درمانی ، مامایی وآموزشهایی در این خصوص به مردم ارائه دادند.

وی تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان شامل حیوان گزیدگی و هاری، تب و مالت، سالک، راههای پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مربوطه و توزیع کتابچه های آموزشی انجام می شود.
مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی اباد افزود: مراجعان که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی به طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.
سالاری خاطر‌ نشان کرد: در اینگونه مناطق افرادی هستند که حتی نمی‌توانند به بیمارستان یا پزشک مراجعه کنند و با بیماری‌های خود ‏دست و پنجه نرم می‌کنند‎.‎

img_1000 img_1002 img_1006 img_1014 img_1041 img_1046

وی عنوان کرد: فقر مالی و فرهنگی موردی است که در بسیاری از این مناطق به معضل تبدیل شده و چه بسا پیامدهای بدی در پی ‏دارد بنابراین می‌طلبد به اینگونه مکان‌ها بیشتر توجه شود‎.‎

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57234

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.